Najnowsze zmiany w prawie konkurencji – perspektywa biznesu. Implementacja dyrektywy ECN+ – EY Academy of Business

Najnowsze zmiany w prawie konkurencji – perspektywa biznesu.
Implementacja dyrektywy ECN+

Nagranie

Najnowsze zmiany w prawie konkurencji – perspektywa biznesu.
Implementacja dyrektywy ECN+

W marcu 2023 roku Sejm przyjął obszerną nowelizację ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Wprowadza ona szereg zmian, w tym zwłaszcza rozszerzające kompetencje Prezesa UOKiK oraz zwiększające zakres współpracy urzędów antymonopolowych państw unijnych.

Wiele z nich będzie miało istotny wpływ na prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce generując nowe ryzyka po stronie przedsiębiorców. Dotyczy to przykładowo wprowadzenia podstaw prawnych do karania spółek-matek przedsiębiorców dopuszczających się antykonkurencyjnych praktyk, czy dość drastyczne podniesienie pułapu kar dla związków (stowarzyszeń, izb) przedsiębiorców.

Bardzo krótki, zaledwie 14-dniowy termin vacatio legis nie ułatwi przygotowania się do nowych wyzwań. Wychodząc zatem naprzeciw potrzebom biznesu zapraszamy na webinarium Najnowsze zmiany w prawie konkurencji – perspektywa biznesu. Implementacja dyrektywy ECN+

Prowadząca:
Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel – Radca prawny, doktor nauk prawnych. Przez szesnaście lat była związana z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w latach 2008-2014 jako Prezes UOKiK. Autorka licznych publikacji z zakresu polskiego i europejskiego prawa konkurencji. Wspólnik w kancelarii Hansberry Tomkiel.

Jeżeli temat ochrony konkurencji i konsumentów jest dla Ciebie szczególnie istotny sprawdź dwudniowe szkolenie: Akademia Prawa Konkurencji.

Masz pytania? Skontaktuj się z:
Katarzyna Pudelska | 510 201 305 | katarzyna.pudelska@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.
Powiązane wpisy
Współpraca międzypokoleniowa w zespole prawnym – hit czy mit?

Na rynku zawodowym spotykają się dzisiaj aż cztery pokolenia prawników charakteryzujące się różny...

Dylematy instytucji obowiązanych, czyli kim właściwie jest klient?