Forum Shared Services 2024 – EY Academy of Business
Warszawa, al. Armii Ludowej 26, 00-609, budynek Focus

Co wyróżnia Forum Shared Services?

Kompleksowy przewodnik po transformacji biznesowej SSC / BPO

Wiedza o kluczowych wyzwaniach (Ludzie, Technologie, Procesy)

Praktyczne wskazówki i gotowe rozwiązania do natychmiastowego wdrożenia

Interakcja z profesjonalistami SSC i uznanymi ekspertami EY Academy of Business

Agenda

9:00
Rejestracja uczestników
9:30
Oficjalne rozpoczęcie Forum. Powitanie uczestników
TRANSFORMACJA STRATEGII CZY STRATEGIA TRANSFORMACJI?
09:40
Transformacja myślenia. Jak budować podejście entrepreneurship u liderów i menedżerów SSC?

Case study Aebi Schmidt 

 

Wojciech Puch, Head of Corporate Service Center, Aebi Schmidt Polska 

 

  • Obudzić w sobie Gen Przedsiębiorczości, czyli jak proaktywnie pozyskiwać procesy do SSC w Polsce? 
  • Jakie cechy i jakie podejście mogą wzmocnić konkurencyjność polskich Shared Service Centers?
  • Transformacja SSC: Teraźniejszość vs. przyszłość. Prognozy, perspektywy i nie tylko 
10:20
Efektywne Strategie rozwoju Shared Service w czasach poszukiwania wartości

Case study 3M Service Center

 

Sławomir Drygas, Global Strategy Manager, 3M Service Center

 

  • Jak strategia kształtuje ścieżkę rozwoju? 
  • Rozwiązywanie długotrwałych problemów 
  • Modyfikacje wspierające realizację strategii 
11:00
Przerwa na kawę
11:25
Transformacja decyzyjności. Jak wzmacniać pozycję Shared Service Center w łańcuchu decyzyjnym całej organizacji

Case study Noble Corporation 

 

Malwina Albińska, Director of Financial Services, Noble Corporation 

 

  • Mapowanie wpływu: Jak SSC może aktywnie uczestniczyć w strategicznych dla organizacji decyzjach? 
  • Jak budować silne relacje między SSC a innymi jednostkami biznesowymi? 
12:05
Innovation Impact. Jak kultura innowacji buduje pozycję SSC jako strategicznego partnera dla całej organizacji?

 

Paweł Sobota, Head of Shared Services Centre, Westwing  

 

  • Kluczowe elementy i praktyki sprzyjające innowacjom w obszarze SSC
  • Innowacja a talent management
  • Implementacja i pomiar efektów innowacji: Jak oceniać wpływ nowych rozwiązań na „strategiczność” SSC?
12:45
Lunch
13:45
Jak osiągnąć wyższy poziom wydajności w SSC? Rola KPI w budowaniu roli Centrum Usług jako strategicznego partnera całej organizacji.

Case study XXII Ventures 

 

Ewa Gajda, Head of Shared Services Center, XXII Ventures 

 

  • KPI – kluczowe wskaźniki, które naprawdę liczą się dla wydajności SSC 
  • Jak analizować wskaźniki, aby lepiej identyfikować obszary do ulepszeń i innowacji? 
  • Komunikacja i zaangażowanie: Jak efektywne raportowanie KPI może wzmacniać pozycję SSC w oczach organizacji. 
14:25
Initiative for development. Proaktywność Head of SSC w kontekście rozwoju i profesjonalizacji jego organizacji

Case study Incora

 

Beata Walsh, Head of Shared Service, Incora

 

  • W jaki sposób badać potrzeby całej organizacji, aby jak najlepiej dostosowywać modele działania? 
  • Jak rozmawiać z centralą o nowych możliwościach i obszarach profesjonalizacji SSC? 
  • Jak i gdzie szukać obszarów rozwoju struktur Shared Service 
15:05
DEBATA: Globalne trendy w transformacji sektora SSC / BPO a polski rynek Shared Service. Czy i na ile jesteśmy gotowi na transformację?

 

  • Czy powinniśmy się bać? Ocena gotowości sektora SSC w Polsce w kontekście globalnych trendów transformacyjnych 
  • Bariery i wyzwania: główne przeszkody i wyzwania (prawne, biznesowe, kadrowe) stojące na drodze do jeszcze większej profesjonalizacji w SSC  
  • Przyszłość. Jak zmieniające się oczekiwania pracowników i automatyzacja wpływają na model działania Shared Service Centers?

 

Moderator: Tomasz Brzostowski, Ekspert EY Academy of Business 

 

W gronie panelistów:

 
Wojciech Puch, Head of Corporate Service Center, Aebi Schmidt Polska

Beata Walsh, Head of Shared Service, Incora

Paweł Sobota, Head of Shared Services Centre, Westwing

Malwina Albińska, Director of Financial Services, Noble Corporation

16:00
Zakończenie I dnia Forum
9:00
Poranna kawa i poczęstunek
LEVEL UP. KIERUNKI TRANSFORMACJI W KONTEKŚCIE POSZUKIWANIA NOWYCH SZANS. GDZIE SZUKAĆ DRÓG ROZWOJU DLA TWOJEGO SSC
Sesje równoległe

Zapraszamy do udziału w sesjach równoległych poświęconych obszarom, które pomogą Tobie z sukcesem zrealizować proces transformacji Twojego SSC / GBS / BPO w strategicznego partnera organizacji i wszystkich jej struktur.

Wybierz interesujące Cię moduły, zdobądź i właściwie wykorzystaj zdobyte informacje!
9:30

SESJA I


Co, jako Lider struktur SSC, musisz wiedzieć, aby przezwyciężać dysfunkcje pracy zespołowej?

 

Karolina SafarynGirulska, Ekspertka EY Academy of Business 

 

  • Co nie działa w pracy zespołowej: model pięciu dysfunkcji P. Lencioniego 
  • Co trawi Twój zespół? Refleksja i autodiagnoza Twojego zespołu 
  • Jak budować zespół w oparciu o zachowania eliminujące dysfunkcje pracy zespołowej
11:00
Przerwa na kawę
11:20

SESJA III


Personal Leadership. Jak możesz stać się inspirującym liderem i przywódcą w Twoim obszarze Shared Service?

 

Karolina Safaryn-Girulska, Ekspertka EY Academy of Business 

 

  • Dlaczego potrzebujemy inspirujących liderów i jak to przekłada sie na sukces organizacji?  
  • Co sprawia, że jesteśmy inspirujący lub nie?  
  • Jak znaleźć swoje własne inspirujące przywództwo?
12:50
Lunch
13:50

SESJA V


Jak możesz zbudować kulturę organizacji jako system pracy, który będzie bliższy pracownikowi i wesprze jego zaangażowanie w codzienne obowiązki?

 

Tomasz Brzostowski, Ekspert EY Academy of Business 

 

  • Wyzwania w zakresie budowania kultury organizacji 
  • „Być bliżej pracownika” – jakie działania wspomagają zrozumienie wartości organizacji  
  • Co zrobić, aby kultura pracy pozwoliła pracownikom lepiej identyfikować się z celami i misją organizacji 
15:20
Zakończenie II dnia Forum
9:30

SESJA II


Jakie rozwiązania i dobre praktyki rynkowe pomogą Ci z sukcesem wdrożyć i stosować rozwiązania AI w Twoim SSC?

 

Maciej Michalewski, Ekspert EY Academy of Business 

 

  • Konkretne korzyści wdrożenia AI w procesach biznesowych 
  • Które procesy można automatyzować za pomocą AI w organizacjach typu SSC,BPO,GBS? 
  • Kluczowe ryzyka i najlepsze praktyki we wdrażaniu AI w procesach biznesowych
11:00
Przerwa na kawę
11:20

SESJA IV


Jak raportowanie ESG może stać się kluczowym elementem strategii rozwoju SSC / BPO / GBS?

 

Ewelina Wojda, Senior Manager, Climate Change and Sustainability Services, Ernst & Young Audyt Polska

 

Hanna Bujakowska, Manager, Climate Change and Sustainability Services, Ernst & Young Audyt Polska

 

  • Jakie są kluczowe wyzwania związane z przygotowaniem do raportowania oraz przygotowaniem raportów ESG?
  • Jakie elementy tego procesu nadają się do centralizacji i jakie korzyści może przynieść centralizacja?
12:50
Lunch
13:50

SESJA VI


Transformacja i automatyzacja procesów finansowych

 

Damian Mazurek, Manager, Financial Accounting Advisory Services, Ernst & Young Audyt Polska

 

Małgorzata Karch, Manager, Financial Accounting Advisory Services, Ernst & Young Audyt Polska

 

  • Które kluczowe procesy w SSC transformować i automatyzować?
  • Proces zamknięcia miesiąca „FSCP”: Automatyzacja i najlepsze praktyki w SSC
  • Procesy ICO w SSC – wyzwania
  • Narzędzia do automatyzacji procesów finansowych
15:20
Zakończenie II dnia Forum
Wydarzenie rozpocznie się za:
Dni
Godzin
Minut
Sekund
Prelegenci
Head of Corporate Service Center, Aebi Schmidt Polska
Global Strategy Manager, 3M Service Center EMEA
Director of Financial Services, Noble Corporation
Head of Shared Service, Incora
Head of Shared Services Centre, Westwing
Head of Shared Services Center, XXII Ventures
Ekspert EY Academy of Business
Ekspertka EY Academy of Business
Ekspert EY Academy of Business
Senior Manager, Climate Change and Sustainability Services, Ernst & Young Audyt Polska
Manager, Climate Change and Sustainability Services, Ernst & Young Audyt Polska
Manager, Financial Accounting Advisory Services, Ernst & Young Audyt Polska
Manager, Financial Accounting Advisory Services, Ernst & Young Audyt Polska
Head of Corporate Service Center, Aebi Schmidt Polska
Global Strategy Manager, 3M Service Center EMEA
Director of Financial Services, Noble Corporation
Head of Shared Service, Incora
Head of Shared Services Centre, Westwing
Head of Shared Services Center, XXII Ventures
Ekspert EY Academy of Business
Ekspertka EY Academy of Business
Ekspert EY Academy of Business
Senior Manager, Climate Change and Sustainability Services, Ernst & Young Audyt Polska
Manager, Climate Change and Sustainability Services, Ernst & Young Audyt Polska
Manager, Financial Accounting Advisory Services, Ernst & Young Audyt Polska
Manager, Financial Accounting Advisory Services, Ernst & Young Audyt Polska
Zainteresowany?

Zgłoś się już dziś

Kontakt
Tomasz Jakubiak
Koordynator projektów konferencyjnych
0%