Gdzie szukać nowych dróg
rozwoju dla Shared Service Centers?
Udział w Forum rekomendujemy Menedżerom, Liderom, osobom w randze „Head of” zarządzającym podmiotami SSC/ BPO / GBS, oraz menedżerom poszczególnych obszarów w tych organizacjach, chcącym pogłębić swoją wiedzę nt. transformacji biznesowej SSC.
#ThinkingTransformation
#Strategysuccess
#DecisionMakers
#ChangeManagement
#Innovation Impact
#KeyKPI
#GlobalTrends
#LocalChallenges
#LevelUp
#LeadershipManagement
#AIforSSC
#ESGcenterreport
Transformacja, rozwój i poszukiwanie nowych kierunków…. to hasła, które definiują tegoroczne Forum. W dobie, gdy rośnie znaczenie i zakres wykorzystania technologii, granice geograficzne świadczenia i dostarczania usług zacierają się – co w najbliższej perspektywie może mocno wpłynąć na sektor SSC/BPO. Dodatkowo nasz region przestaje być źródłem doskonale wykwalifikowanej i taniej kadry. Zmiany te rodzą konieczność poszukiwania nowych ścieżek rozwoju, a co za tym idzie wymagają rewizji strategii Twojego centrum usług. Uczestnictwo w Forum da Ci możliwość zdobycia, wiedzy wskazówek, poznania dobrych praktyk rynkowych które ułatwią Ci dalsze rozwijanie Twojej organizacji.
Co wyróżnia Forum Shared Services?
Kompleksowy przewodnik po transformacji biznesowej SSC / BPO
Wiedza o kluczowych wyzwaniach (Ludzie, Technologie, Procesy)
Praktyczne wskazówki i gotowe rozwiązania do natychmiastowego wdrożenia
Interakcja z profesjonalistami SSC i uznanymi ekspertami EY Academy of Business
Agenda
Case study Aebi Schmidt
Wojciech Puch, Head of Corporate Service Center, Aebi Schmidt Polska
Case study 3M Service Center
Sławomir Drygas, Global Strategy Manager, 3M Service Center
Case study Noble Corporation
Malwina Albińska, Director of Financial Services, Noble Corporation
Paweł Sobota, Head of Shared Services Centre, Westwing
Case study XXII Ventures
Ewa Gajda, Head of Shared Services Center, XXII Ventures
Case study Incora
Beata Walsh, Head of Shared Service, Incora
Moderator: Tomasz Brzostowski, Ekspert EY Academy of Business
W gronie panelistów:
Wojciech Puch, Head of Corporate Service Center, Aebi Schmidt Polska
Beata Walsh, Head of Shared Service, Incora
Paweł Sobota, Head of Shared Services Centre, Westwing
Malwina Albińska, Director of Financial Services, Noble Corporation
SESJA I
Co, jako Lider struktur SSC, musisz wiedzieć, aby przezwyciężać dysfunkcje pracy zespołowej?
Karolina Safaryn–Girulska, Ekspertka EY Academy of Business
SESJA III
Personal Leadership. Jak możesz stać się inspirującym liderem i przywódcą w Twoim obszarze Shared Service?
Karolina Safaryn-Girulska, Ekspertka EY Academy of Business
SESJA V
Jak możesz zbudować kulturę organizacji jako system pracy, który będzie bliższy pracownikowi i wesprze jego zaangażowanie w codzienne obowiązki?
Tomasz Brzostowski, Ekspert EY Academy of Business
SESJA II
Jakie rozwiązania i dobre praktyki rynkowe pomogą Ci z sukcesem wdrożyć i stosować rozwiązania AI w Twoim SSC?
Maciej Michalewski, Ekspert EY Academy of Business
SESJA IV
Jak raportowanie ESG może stać się kluczowym elementem strategii rozwoju SSC / BPO / GBS?
Ewelina Wojda, Senior Manager, Climate Change and Sustainability Services, Ernst & Young Audyt Polska
Hanna Bujakowska, Manager, Climate Change and Sustainability Services, Ernst & Young Audyt Polska
SESJA VI
Transformacja i automatyzacja procesów finansowych
Damian Mazurek, Manager, Financial Accounting Advisory Services, Ernst & Young Audyt Polska
Małgorzata Karch, Manager, Financial Accounting Advisory Services, Ernst & Young Audyt Polska
Zgłoś się już dziś