B2B Sales Masters Forum – EY Academy of Business
Warszawa, al. Armii Ludowej 26, 00-609, budynek Focus

Co wyróżnia B2B Sales Masters Forum?

Praktyki rynkowe z pierwszej ręki – branżowe case studies

Zwycięskie strategie w sprzedaży B2B

Wiedza oparta na globalnych doświadczeniach EY

Zaangażowanie uznanych ekspertów EY Academy of Business

Agenda

9:00
Rejestracja uczestników
9:30
Powitanie i rozpoczęcie Forum
9:40
Na początku był chaos… Jak zbudować dobrą i efektywną strategię w sprzedaży B2B

Case study Nestor Springs

 

Adrian Moskała, Doradca Zarządu, Nestor Springs

 

  • Fundamenty skutecznej strategii B2B 
  • Wdrażanie strategii w organizacji 
  • Metody ciągłego doskonalenia strategii sprzedażowej 
10:10
Rekrutacja i onboarding sił sprzedaży w obszarze B2B

Case study Marcopol

 

Mariusz Brzyski, Head of Business Development Manager, Marcopol 

 

  • Specyfika rekrutacji w obszarze sprzedaży B2B 
  • Wyzwania i pułapki w procesie selekcji – jak unikać błędów kosztujących czas i pieniądze 
  • Skuteczny onboarding w dziale sprzedaży – best practices
10:40
Jak budować pozytywne doświadczenia w relacjach z klientem B2B?

Case study Kinnarps 

 

Marta Pryczkowska, Business Development Director, Kinnarps 

 

  • Gdzie szukać przewag dla budowania pozytywnych doświadczeń w dobie automatyzacji i sztucznej inteligencji? 
  • Kluczowe elementy wysokojakościowej obsługi klienta 
  • Znaczenie szybkiego i konstruktywnego reagowania na opinie i skargi klientów jako elementu budowania pozytywnych doświadczeń
11:10
Key do Account Managementu – planowanie efektywnego procesu pracy z kluczowym klientem

Case study Polenergia Fotowoltaika

 

Piotr Kolasiński, Dyrektor Sprzedaży Sieci Corpo, Polenergia Fotowoltaika 

 

  • Zrozumienie i identyfikacja kluczowego klienta (Key Accounting) 
  • Efektywne planowanie współpracy z klientami kluczowymi
  • Metody zbierania i wykorzystania feedbacku od kluczowego klienta do poprawy jakości usług i produktów
11:40
Przerwa na kawę
Sesje równoległe – prowadzone przed doświadczonych Ekspertów EY Academy of Business
Sesja A
12:00
Razem a jednak osobno. Jak zbudować synergię działań pomiędzy marketingiem a sprzedażą?

 

Agnieszka Zawadka, Ekspertka EY Academy of Business

 

  • Wspólne cele = wspólne KPI? Jak ustalać wspólne cele i wskaźniki KPI? 
  • Komunikacja i współpraca na linii marketing-sprzedaż 
  • Strategie i taktyki w kontekście kampanii marketingowych generujących wysokokalorczyne leady 
13:30
Przerwa na lunch
14:30
Sprzedaż relacyjna – budowanie strategii opartej o typy osobowości klientów

 

Kamil Brzózka, Ekspert EY Academy of Business 

 

  • Wyzwania sprzedawców wobec wszechobecnej reklamy i promocji 
  • Style komunikacyjne DiSC jako narzędzie ułatwiające pracę handlowca 
  • Naturalny styl sprzedażowy oraz rozszerzanie go o inne perspektywy 
  • Style zakupowe klientów i umiejętność dopasowania do nich oferty i procesu sprzedażowego
16:00
Zakończenie I dnia
Sesja B
12:00
Narzędzia handlowca B2B – katalog 10 rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych

 

Paweł Ciszak, Ekspert EY Academy of Business

 

  • Analityka i jej rola w optymalizacji działań Handlowca 
  • W sprzedaży chodzi o sprzedaż, czyli jak odzyskać czas Handlowca na działania sprzedażowe? 
  • Praktyczne przykłady wykorzystania narzędzi wspierających efektywność sprzedaży B2B 
13:30
Przerwa na lunch
14:30
Sztuczna Inteligencja w służbie procesów sprzedażowych

 

Maciej Michalewski, Ekspert EY Academy of Business

 

  • AI w sprzedaży B2B – obecne możliwości i przyszły potencjał. 
  • Case studies: Praktyczne przykłady zastosowania AI w sprzedaży B2B 
  • 3. Strategiczne spojrzenie na szanse, wyzwania i przyszłość sprzedaży B2B w kontekście rozwoju AI 

 

16:00
Zakończenie I dnia
9:00
Poranna kawa. Networking
9:30
Powitanie i rozpoczęcie II Dnia Forum
9:40
Strategia Prospectingowa – wyzwania związane z budowaniem bazy kontaktów w B2B

Case study AmTrust

 

Łukasz Hajkowski, Sales Director PL/CEE, AmTrust Group

 

  • Jak identyfikować idealnego klienta? – analiza rynku i segmentacja 
  • Wyzwania związane z pozyskiwaniem i utrzymaniem aktualnej, dokładnej bazy danych kontaktów
10:10
Budowanie relacji w procesie pozyskiwania klientów: Jak wykorzystać networking i social selling w B2B

Case study Fabryka Marketingu

 

Wioletta Sotomska, Dyrektorka ds. marketingu i rozwoju biznesu w Fabryce Marketingu i Tears of Joy

10:50
Przerwa na kawę
11:10
Forecasting – precyzyjne prognozowanie sprzedaży w obszarze B2B

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce

 

  • Jak tworzyć efektywne prognozy sprzedaży w obszarze B2B? 
  • Wartościowe narzędzia i technologie 
11:40
Czas to pieniądz… Jak sprawić by siły sprzedaży zajęły się… sprzedażą

Case study Tpay

 

Dawid Cichy, Head of Sales, Tpay 

 

  • Wydzielanie elementów procesu sprzedażowego, oszczędzających czas sił handlowych 
  • Rozwiązania optymalizujące procesy sprzedażowe 
  • Komunikacja z zespołem sprzedażowym 
12:40
Lunch
Sesje równoległe – prowadzone przed doświadczonych Ekspertów EY Academy of Business
Sesja A
13:40
Efektywny proces pozyskania klienta – sprawdzone reguły wygrywania

 

Paweł Ciszak, Ekspert EY Academy of Business

 

  • Trendy we współczesnej sprzedaży B2B 
  • Etapy i czynności, czyli jak zbudować przewidywalny proces pozyskania Klienta?
  • Kluczowe momenty procesu pozyskania Klienta – 10 reguł zwiększających konwersję.  
  • Kluczowe zwrotnice sprzedażowe, czyli jak zwiększyć efektywność procesów pozyskania Klienta?

 

 

 

 

 

 

 

15:40
Zakończenie Forum
Sesja B
13:40
Zarządzanie różnorodnością stylów negocjacyjnych w zespole oraz eskalacja i interwencje w procesie negocjacji

 

Emilia Sędziak, Ekspertka EY Academy of Business

 

  • Identyfikacja stylów negocjacyjnych – Jak najszybciej zidentyfikować style negocjacyjne w naszych zespołach? Kto jak negocjuje i jak połączyć style z celami strategicznymi firmy? 
  • Rozwój indywidualnych stylów – Rozwijam, czy proponuję upskilling? Od czego to zależy? Jak wykorzystać indywidualne predyspozycje negocjacyjne członków zespołu? 
  • Harmonizacja działań zespołu – Jak tworzyć skuteczne zespoły negocjacyjne bazując na indywidualnych predyspozycjach? 
  • Konflikt negocjacyjny – Kiedy włącza się lider? Jak wspomóc pracownika w konflikcie bez podważania jego decyzyjności? 
  • Interwencja negocjacyjna – Jak nią zarządzać? Jak zarządzać relacjami po interwencji i reintegrować na nowo handlowca? 
  • Scenariusze awaryjne i retrospektywy po negocjacjach – Jak wdrożyć podejście ciągłego doskonalenia w ujęciu negocjacyjnym? 
15:40
Zakończenie Forum
Wydarzenie rozpocznie się za:
Dni
Godzin
Minut
Sekund
Doradca Zarządu, Nestor Springs
Head of Business Development, Marcopol
Business Development Director, Kinnarps Polska
Dyrektor Sprzedaży Sieci Corpo, Polenergia Fotowoltaika
Ekspertka, EY Academy of Business
Ekspert EY Academy of Business
Ekspert, EY Academy of Business
Ekspert EY Academy of Business
Sales Director PL/CEE, AmTrust Group
Wioletta Sotomska, Dyrektorka ds. marketingu i rozwoju biznesu w Fabryce Marketingu i Tears of Joy
Head of Sales, Tpay
Ekspertka EY Academy of Business
Doradca Zarządu, Nestor Springs
Head of Business Development, Marcopol
Business Development Director, Kinnarps Polska
Dyrektor Sprzedaży Sieci Corpo, Polenergia Fotowoltaika
Ekspertka, EY Academy of Business
Ekspert EY Academy of Business
Ekspert, EY Academy of Business
Ekspert EY Academy of Business
Sales Director PL/CEE, AmTrust Group
Wioletta Sotomska, Dyrektorka ds. marketingu i rozwoju biznesu w Fabryce Marketingu i Tears of Joy
Head of Sales, Tpay
Ekspertka EY Academy of Business
Wybierz swój pakiet
Oferujemy trzy pakiety, wybierz odpowiedni dla siebie a następnie wypełnij formularz klikając zarejestruj się, aby zapisać się na wydarzenie.
Kontakt
Tomasz Jakubiak
Koordynator projektów konferencyjnych
Telefon: +48 517 882 361 
Sprawdź również
Artykuły
CDP odszyfrowana – czym jest Customer Data Platform?
Webinary
Cena jest najważniejsza. Fakt czy mit? Jak podejmujemy decyzje w negocjacjach?
Artykuły
Customer journey w e-Commerce, czyli kręte ścieżki do konwersji
Artykuły
Dlaczego nie warto sprzedawać każdemu? Segmentacja i profil klienta
Artykuły
Ekspansja zagraniczna Twojego biznesu – zacznij już dziś
Artykuły
Google Ads jako sprawdzony kanał sprzedaży
Artykuły
Jak komunikować podwyżki cen, aby nie stracić klienta? Poznaj najczęściej stosowane argumenty
Artykuły
Jak mierzyć wyniki, aby rozumieć kierunek rozwoju swojego biznesu? Benchmarki efektywności Twojego e-commerce
Artykuły
Neurokomunikacja – poznaj jej zasady i stań się lepszym sprzedawcą
Webinary
Nowoczesny market research w zakupach – unikaj pułapek i optymalizuj badania
Artykuły
Opinie klientów jako wskaźnik zwiększający ruch na stronie
Artykuły
Poznaj swój styl sprzedaży – uzyskaj z niego to, co najlepsze!
Webinary
Rewolucja AI w Marketingu i Sprzedaży: Strategie, Narzędzia i Praktyczne Wskazówki
Artykuły
Sprzedawaj z głową – jak budować relacje z klientem?
Artykuły
Strategia sprzedaży w Internecie
Artykuły
Złote zasady budowania systemu wynagrodzeń w sprzedaży B2B. O tym musisz pamiętać!
Webinary
Sprzedajesz w EUR, USD – zwiększ swój zysk!
Webinary
Jak skalować biznes na różnych etapach cyklu życia e-commerce? – case study
Artykuły
Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?
Webinary
Lejek sprzedażowy i jego zastosowanie w controllingu
Bądź efektywnym wsparciem zespołów sprzedażowych!
Artykuły
Sprzedaż 4.0
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane