Dowiedz się, jak budować zaufanie, relacje i wartość dodaną, które odgrywają decydującą rolę w pr...
Nagranie
GPS skutecznego menedżera sprzedaży
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze, w którym porozmawiamy o potrzebach i wyzwaniach, przed jakimi stają obecnie osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą.
Podczas webinarium dowiesz się:
Z udziału w webinarium skorzystasz, jeśli jesteś:
Prowadzący:
Arkadiusz Chludziński – posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska i Head of algorytmia Sprzedaży. Obecnie Founding Partner w Chludziński & Partners.
Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.
Agnieszka Zawadka – ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną. Przywraca sens działaniom marketingowym i zwalcza bylejakość w zarządzaniu. Wspiera osoby zarządzające firmami w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących rozwoju biznesu i kształtowania tworzących je zespołów.
Specjalizuje się w działaniach inbound i content marketingowych. Skupia się na projektowaniu efektywnej współpracy zespołów marketingu i sprzedaży, głównie rozwiązań B2B oraz w modelu SaaS.
Zapraszamy także do udziału w szkoleniu poświęconemu temu zagadnieniu: Akademia Menedżera Sprzedaży.
Masz pytania?
Skontaktuj się z:
Zuzanna Stępień | +48 510 201 314 | zuzanna.stepien@pl.ey.com
Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.