LinkedIn dla sprzedawców - jak skutecznie budować relacje biznesowe? – EY Academy of Business

LinkedIn dla sprzedawców – jak skutecznie budować relacje biznesowe?

Rosnący brak zaufania do handlowców, wzrost świadomości kupujących, a do tego powiększający się udział sprzedaży online sprawiają, że klienci coraz częściej działają „na własną rękę” już na początkowych etapach procesu zakupowego.

Szkolenie z social sellingu zostało zaprojektowane tak, aby wyposażyć uczestników w narzędzia i wiedzę niezbędną do skutecznego budowania relacji biznesowych w cyfrowym środowisku. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia i optymalizacji swojego profilu na LinkedIn, generowania wartościowych treści oraz nawiązywania autentycznych relacji z klientami. Szkolenie pozwoli odnaleźć się w cyfrowym świecie każdemu, kto chce zwiększyć swoją widoczność i efektywność w sprzedaży, korzystając z nowoczesnych narzędzi.

Kilka lat wstecz jednym z głównych źródeł wiedzy potrzebnej klientowi do podjęcia decyzji był handlowiec. Spotkania z dostawcami stanowiły mocny silnik napędowy do realizacji procesów zakupowych. Dziś badania pokazują, że 60% klientów B2B nie chce kontaktu z handlowcem, jako głównym źródłem informacji, a klienci spędzają tylko 17% czasu na spotkania z dostawcami podczas całego procesu zakupowego. W procesie zakupowym uczestniczy średnio 3 dostawców. Oznacza to, że czas spędzonym z jednym handlowcem to średnio 5,6% czasu całości czasu poświęconego na proces zakupowy. W erze, gdzie klienci mają niemal nieograniczony dostęp do informacji, budowanie relacji i zaufania online staje się kluczowe.

Warsztaty z social sellingu w sprzedaży to coś więcej niż tylko obecność w mediach społecznościowych. To strategiczne wykorzystanie platformy LinkedIn do dzielenia się wiedzą, budowania marki eksperta, docierania z odpowiednim przekazem do potencjalnych klientów, którzy na własną rękę poszukują w internecie potrzebnych treści, wygrywa więc ten handlowiec, który potrafi im je dostarczyć.

  • Dla sprzedawców, którzy chcą być tam, gdzie ich klienci spędzają znaczną część swojego procesu zakupowego, ale powstrzymuje ich nieznajomość narzędzi i funkcji, jakie oferuje LinkedIn
  • Dla sprzedających profesjonalistów, którzy wykonują wolne zawody lub samodzielnie sprzedają swoje usługi na rynku, a tradycyjne metody prospectingowe kojarzą im się z narzucaniem i „wciskaniem”
  • Dla właścicieli małych firm i start’upów, którzy są na etapie „rozkręcania” swojego biznesu i muszą pozyskiwać klientów, żeby przetrwać na rynku, ale mają problem z docieraniem do potencjalnych klientów i generowaniem jakościowych leadów
  • Dla sprzedawców, którzy nie wiedzą jak kompleksowo podejść do procesu budowania własnej marki osobistej, tak żeby ich działania przekładały się na realne efekty
  • Dla każdego, kto nie ma pomysłu, jak efektywnie korzystać z narzędzi i platform społecznościowych w celu zwiększenia widoczności, rozpoznawalności, budowania relacji i pozyskiwania nowych klientów

Uczestnicy nauczą się:

  • Jak wykorzystywać działania social sellingowe do pozyskiwania, rozwijania i odzyskiwania klientów – konkretne przykłady do natychmiastowego wdrożenia
  • Jak efektywnie zbudować profesjonalny profil na LinkedIn, który przyciąga uwagę klientów oraz buduje ich zaufanie do sprzedawcy jako doradcy w ich biznesie
  • Jak tworzyć treści odpowiadające na pytania klientów
  • Jak “ogrzewać “ potencjalnych klientów, do których mamy wrócić z kontaktem np. “za trzy miesiące”, aby zamiast kolejnego cold calla mieć ocieploną rozmowę
  • Jak przekształcić wizerunek sprzedawcy w zaufanego doradcę w świecie cyfrowym
  • Strategie social sellingowe – jak LinkedIn może pomóc w prospectingu i całym procesie sprzedaży?
  • Co Cię omija, jeśli nie ma Cię na “socialach”? Bądź tam, gdzie są Twoi klienci!
  • Dlaczego LinkedIn jest dzisiaj potrzebny w procesie prospectingu i sprzedaży B2B?
  • Sprzedawanie i spamerskie wiadomości? Krótki przewodnik po cyfrowym savoir vivre;
  • Najważniejsze algorytmy LinkedIn, bez znajomości których Twoje działania pozostaną bezproduktywne;
  • Narzędzia prospectingowe, które pozwolą na znalezienie numerów kontaktowych i adresów mailowych do decydentów.
  • Marka osobista w procesie sprzedaży i profesjonalny profil na LinkedInczy na pewno tego potrzebuję? Krótki audyt Twoich obecnych działań na LinkedIn.
  • Jak zbudować profil “trusted advisor” – praktyczny przewodnik krok po kroku
  • Co chce widzieć klient? Szybkie tworzenie wartościowych treści krok po kroku.
  • Czy można budować markę osobistą bez publikowania?
  • Co daje profil premium i sales navigator – czy warto za niego płacić?
  • 20 minut dziennie – 5 najważniejszych aktywności
  • Jak budować mocną sieć kontaktów i wchodzić w wartościowe interakcje z potencjalnymi klientami?

LinkedIn dla sprzedawców - jak skutecznie budować relacje biznesowe?

Cena

1 500 zł netto (1 845,00 zł brutto)

LinkedIn dla sprzedawców – jak skutecznie budować relacje biznesowe?

Rosnący brak zaufania do handlowców, wzrost świadomości kupujących, a do tego powiększający się udział sprzedaży online sprawiają, że klienci coraz częściej działają „na własną rękę” już na początkowych etapach procesu zakupowego.

Szkolenie z social sellingu zostało zaprojektowane tak, aby wyposażyć uczestników w narzędzia i wiedzę niezbędną do skutecznego budowania relacji biznesowych w cyfrowym środowisku. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia i optymalizacji swojego profilu na LinkedIn, generowania wartościowych treści oraz nawiązywania autentycznych relacji z klientami. Szkolenie pozwoli odnaleźć się w cyfrowym świecie każdemu, kto chce zwiększyć swoją widoczność i efektywność w sprzedaży, korzystając z nowoczesnych narzędzi.

Kilka lat wstecz jednym z głównych źródeł wiedzy potrzebnej klientowi do podjęcia decyzji był handlowiec. Spotkania z dostawcami stanowiły mocny silnik napędowy do realizacji procesów zakupowych. Dziś badania pokazują, że 60% klientów B2B nie chce kontaktu z handlowcem, jako głównym źródłem informacji, a klienci spędzają tylko 17% czasu na spotkania z dostawcami podczas całego procesu zakupowego. W procesie zakupowym uczestniczy średnio 3 dostawców. Oznacza to, że czas spędzonym z jednym handlowcem to średnio 5,6% czasu całości czasu poświęconego na proces zakupowy. W erze, gdzie klienci mają niemal nieograniczony dostęp do informacji, budowanie relacji i zaufania online staje się kluczowe.

Warsztaty z social sellingu w sprzedaży to coś więcej niż tylko obecność w mediach społecznościowych. To strategiczne wykorzystanie platformy LinkedIn do dzielenia się wiedzą, budowania marki eksperta, docierania z odpowiednim przekazem do potencjalnych klientów, którzy na własną rękę poszukują w internecie potrzebnych treści, wygrywa więc ten handlowiec, który potrafi im je dostarczyć.

Dla kogo?

  • Dla sprzedawców, którzy chcą być tam, gdzie ich klienci spędzają znaczną część swojego procesu zakupowego, ale powstrzymuje ich nieznajomość narzędzi i funkcji, jakie oferuje LinkedIn
  • Dla sprzedających profesjonalistów, którzy wykonują wolne zawody lub samodzielnie sprzedają swoje usługi na rynku, a tradycyjne metody prospectingowe kojarzą im się z narzucaniem i „wciskaniem”
  • Dla właścicieli małych firm i start’upów, którzy są na etapie „rozkręcania” swojego biznesu i muszą pozyskiwać klientów, żeby przetrwać na rynku, ale mają problem z docieraniem do potencjalnych klientów i generowaniem jakościowych leadów
  • Dla sprzedawców, którzy nie wiedzą jak kompleksowo podejść do procesu budowania własnej marki osobistej, tak żeby ich działania przekładały się na realne efekty
  • Dla każdego, kto nie ma pomysłu, jak efektywnie korzystać z narzędzi i platform społecznościowych w celu zwiększenia widoczności, rozpoznawalności, budowania relacji i pozyskiwania nowych klientów
Cele i korzyści

Uczestnicy nauczą się:

  • Jak wykorzystywać działania social sellingowe do pozyskiwania, rozwijania i odzyskiwania klientów – konkretne przykłady do natychmiastowego wdrożenia
  • Jak efektywnie zbudować profesjonalny profil na LinkedIn, który przyciąga uwagę klientów oraz buduje ich zaufanie do sprzedawcy jako doradcy w ich biznesie
  • Jak tworzyć treści odpowiadające na pytania klientów
  • Jak “ogrzewać “ potencjalnych klientów, do których mamy wrócić z kontaktem np. “za trzy miesiące”, aby zamiast kolejnego cold calla mieć ocieploną rozmowę
  • Jak przekształcić wizerunek sprzedawcy w zaufanego doradcę w świecie cyfrowym
Program
  • Strategie social sellingowe – jak LinkedIn może pomóc w prospectingu i całym procesie sprzedaży?
  • Co Cię omija, jeśli nie ma Cię na “socialach”? Bądź tam, gdzie są Twoi klienci!
  • Dlaczego LinkedIn jest dzisiaj potrzebny w procesie prospectingu i sprzedaży B2B?
  • Sprzedawanie i spamerskie wiadomości? Krótki przewodnik po cyfrowym savoir vivre;
  • Najważniejsze algorytmy LinkedIn, bez znajomości których Twoje działania pozostaną bezproduktywne;
  • Narzędzia prospectingowe, które pozwolą na znalezienie numerów kontaktowych i adresów mailowych do decydentów.
  • Marka osobista w procesie sprzedaży i profesjonalny profil na LinkedInczy na pewno tego potrzebuję? Krótki audyt Twoich obecnych działań na LinkedIn.
  • Jak zbudować profil “trusted advisor” – praktyczny przewodnik krok po kroku
  • Co chce widzieć klient? Szybkie tworzenie wartościowych treści krok po kroku.
  • Czy można budować markę osobistą bez publikowania?
  • Co daje profil premium i sales navigator – czy warto za niego płacić?
  • 20 minut dziennie – 5 najważniejszych aktywności
  • Jak budować mocną sieć kontaktów i wchodzić w wartościowe interakcje z potencjalnymi klientami?

Cena

1 500 zł netto (1 845,00 zł brutto) - cena regularna

Lokalizacja

Warszawa

Termin

5 marca 2025

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com