Szkolenie polecamy każdemu, kto jest zainteresowany:
Celem szkolenia jest:
Wyróżniki:
Korzyści dla uczestnika:
Korzyści dla organizacji:
Dobra komunikacja to intencja + umiejętności. Intencja to w dużej mierze odpowiedzialność osobista i tu pomożemy Ci w pewnym stopniu, lecz dokończyć musisz sam. Nasz program nastawiony jest na opanowanie umiejętności, stąd 90% czasu wypełnione jest ćwiczeniami, czy to w wykonaniu trenera (demo), czy to ćwiczeniami własnymi uczestników. Od początku pracujemy na przykładach uczestników. Nie robimy ćwiczeń na teoretycznych założeniach.
Założenia i definicje PBP, umiejętności, narzędzia, procesy
Język uczuć
Język potrzeb
Empatyczne słuchanie:
Wyrażanie siebie:
Świadomość i umiejętność zastosowania rozróżnień
Zastosowanie ww umiejętności w bardziej złożonych syt. zawodowych na przykładach uczestników