Budowanie marki własnej – ekspercki profil na LinkedIn – EY Academy of Business

Budowanie marki własnej – ekspercki profil na LinkedIn

Szkolenie z komunikacji na LinkedIn obejmuje zarówno znajomość algorytmu, jak i budowania komunikacji, która wyróżnia spośród konkurencji.
Zapisz się
Dla kogo?
  • Początkujący oraz obecni już na LinkedInie, którzy chcą poprawić swoje zasięgi
  • Eksperci, którzy szukają odbiorców oraz sposobów na promocję siebie, swoich branż, projektów
  • Osoby zainteresowane docieraniem do otoczenia biznesowego
Cel szkolenia
  • Poznanie kluczowych elementów decydujących o dobrze sprofilowanym koncie na platformie LinkedIn
  • Zapoznanie się z tajnikami zmiany algorytmu
  • Poznanie technik zwiększających zasięgi na LinkedInie
  • Opanowanie umiejętności pisania postów, które wyróżniają się ekspercko na tle innych
  • Poznanie sposobów na różnicowanie formatów
  • Nauczenie się tworzenia komunikacji we własnej branży
  • Stworzenie strategii treści oraz określenia własnych celów skutecznych działań na platformie LinkedIn
Program szkolenia

I. LinkedIn: po co go mieć?

  1. Specyfika platformy
  2. Uczestnicy i grupy odbiorców
  3. Profil prywatny czy firmowy?

II. Optymalizacja profilu

  1. Najważniejsze elementy profilu
  2. Budowanie sieci kontaktów
  3. Rekomendacje i komentarze

III. Co i jak pisać, żeby się wyróżnić

  1. Jak zdefiniować własne cele na LinkedInie
  2. Pisanie eksperckie, dzielenie się wiedzą… w praktyce – szukanie własnych wyróżników
  3. 12 przykładów postów eksperckich

IV. Strategie na LinkedIn

  1. Jak zdefiniować sukces na LinkedIn
  2. Strategia dla CEO, ekspertów, firm
  3. Dlaczego ważny jest profil firmowy

V. Zwiększanie zasięgów. Zmiany w algorytmie

  1. Co wpływa na zasięgi
  2. Różnicowanie treści i formatów
  3. Praktyki wpływające na zwiększanie zasięgów na profilach prywatnych i firmowych
Trenerzy
Katarzyna Buszkowska
Przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.