Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych – EY Academy of Business

Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych

Szkolenie jest interaktywną metodą nauczania i doskonalenia umiejętności wystąpień publicznych, budowania relacji z mediami oraz wizerunku.
Zapisz się

Obejrzyj zapowiedź trenera

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest:

  • do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji;
  • do tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania informacji;
  • do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku oraz mowa ciała mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
  • również do pracowników startupów.
Cel szkolenia
  • Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu
  • Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami
  • Poznanie podstawowych zasad savoir vivre’u
  • Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących roli i znaczenia zachowań w budowaniu wizerunku
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Poszerzenie umiejętności tworzenia scenariusza dobrej prezentacji
  • Poznanie zasad budowania kontaktu z audytorium
  • Wykształcenie umiejętności wykorzystania mowy ciała
  • Poszerzenie umiejętności dopasowania przekazu do rodzaju mediów oraz zbudowania korzystnych relacji z dziennikarzami
  • Umiejętność skutecznego wykorzystywania wizerunku statycznego i dynamicznego
  • Poznanie zasad właściwego zachowania w relacjach zawodowych
Program szkolenia

Sztuka wystąpień publicznych

  • Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność)
  • Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami, panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami)
  • Praktyczne sposoby walki z tremą
  • Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Podstawy media relations

  • Zasady budowania polityki informacyjnej w organizacji (ustalanie priorytetów, klarowność przekazu)
  • Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji
  • Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego
  • Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu)
  • Sposoby panowania nad informacją
  • Dodatkowo ćwiczenia!
Trenerzy
Radosław Jacek Miler
Doświadczony doradca biznesowy i trener (ponad 900 dni szkoleniowych i doradczych). W pracy szkoleniowej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzie kamerę i mikrofon.