Osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, osób z obszaru PR, marketingu, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji w mediach, w tym social mediach
Tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania wizerunku swojego/swojej organizacji
Tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku ma znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy
Korzyści z udziału w szkoleniu
Samoświadomość w biznesie – uczestnicy uczą się spojrzenia na elementy swojego wizerunku, komunikacji niewerbalnej i przesłania z perspektywy widza, słuchacza, odbiorcy mediów elektronicznych. Dzięki temu mogą świadomie dopasowywać używane środki wyrazu do konkretnego zadania i tym samym zwiększać skuteczność perswazyjną przekazu
Nauka zachowania przed kamerą
Nowa, warsztatowa metoda oswajania się ze światem współczesnych mediów oraz praktyczne przygotowanie do skutecznego przekazywania swojego komunikatu i budowania zawodowego wizerunku w mediach
Uczestnicy ćwiczą używanie krótkiej formy wypowiedzi eksperckiej – „setki TV”, która jest podstawą skutecznej wypowiedzi medialnej. Sprawność w używaniu tej formy przekazu przekłada się na podniesienie skuteczności we wszystkich formach wystąpień publicznych
Uczestnicy uczą się rozpoznawać manipulacje i bronić się przed nimi. Nabywają umiejętność rozmowy z mediami w trudnych sytuacjach oraz dobrego odpowiadania (lub nie) na trudne pytania
Umiejętności zdobyte podczas szkolenia mogą być NATYCHMIAST wykorzystane w codziennej praktyce zawodowej
Program szkolenia
1. Wprowadzenie do tematu – trochę teorii
Samoświadomość w biznesie – czyli umiejętność spojrzenia na elementy swojego wizerunku, komunikacji niewerbalnej i przesłania z perspektywy widza, słuchacza, odbiorcy mediów elektronicznych
Świadome dopasowywanie używanych środków wyrazu do konkretnego zadania i tym samym zwiększanie skuteczności perswazyjnej przekazu
Najważniejsze aspekty skutecznych prezentacji i wystąpień biznesowych
2. Komunikacja niewerbalna
Ćwiczenia z zakresu kontroli gestów, aury emocjonalnej, kontaktu wzrokowego i ruchu scenicznego,
Aura emocjonalna – dlaczego należy mieć uśmiech w oczach i jak się uśmiechać, gdy nie masz na to ochoty?
Kontakt wzrokowy w wystąpieniach medialnych i online
Ruch przed kamerą – ogólne zasady, gestykulacja w TV/ruch przed kamerą TV/online
Jesteś wizytówką Twojej firmy – oceniaj książkę po okładce
Opowiadanie historii: analogia, efekt zaskoczenia, rekwizyt, interakcja, imponujące dane, cytat, przysłowia, słowa piosenki, dialog z filmu, fragment wiersza jako sposoby na ilustrowanie i uatrakcyjnianie wypowiedzi
Krótka forma – dlaczego jest trudna
Warsztat profesjonalisty
Autentyczność – key word
Start with why – zacznij od dlaczego, jaka jest wartość dodana twojej prezentacji
4. Ćwiczenia praktyczne – wystąpienia i autoprezentacja
Wystąpienie biznesowe – „kilka słów” o sobie i swojej firmie, prezentacja oferty
Współpraca z dziennikarzami, o czym pamiętać, co warto wiedzieć
5. Praca przed kamerą – warsztaty
Setka – co to jest i jak ją wypracować?
Rozmowa z dziennikarzem – dlaczego należy pójść z własnym celem?
dziennikarz nowych mediów i influencer, laureat 4 Wiktorów i 2 Telekamer. Przez ponad 25 lat prowadził Teleexpress i inne programy dla TVP. Do niedawna był gospodarzem programów w Telewizji WP, a obecnie prowadzi autorski kanał YouTube.
Trening medialny – warsztaty kamerowe z Maciejem Orłosiem
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Pobranie broszury
Wypełnij poniższy formularz, aby otrzymać broszurę szkolenia. Na Twój adres e-mail zostanie ona wysłana w załaczniku.
Dziękujemy!
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Na Twój adres e-mail został wysłany link do pobrania broszury.Jeżeli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder spam.