Szkolenie dedykowane jest wyższej i najwyższej kadrze zarządzającej: członkom zarządu, menedżerom, ekspertom oraz osobom, które chcą wykreować swój wizerunek.
Korzyści z udziału w szkoleniu
Uczestnicy uczą się spojrzenia na siebie z perspektywy odbiorcy, tzn. oceny własnego wizerunku z perspektywy ludzi, z którymi pozostają w relacjach profesjonalnych wewnątrz i na zewnątrz firmy
Uczestnicy będą wiedzieli, jakie osobiste elementy wizerunkowe wzmacniają, a jakie utrudniają komunikację
Wzrost świadomości własnych zachowań autoprezentacyjnych uczestników szkolenia, co w bezpośredni sposób wpływa na skuteczność w kreowaniu pozytywnego wizerunku osoby i firmy
Rozwój umiejętności kreowania publicznego wizerunku firmy poprzez styl/język prezentowania
Program szkolenia
Zarządzanie wizerunkiem
Elementy składające się na wizerunek: świadomość zachowania i możliwości kontroli
Efekt pierwszego wrażenia: jak widzą nas inni – kreowanie wizerunku lidera podczas pierwszego kontaktu
Strefy kontaktu: użycie przestrzeni do kreowania wizerunku
Wizerunek człowieka a wizerunek instytucji
Wizerunek publiczny a wizerunek prywatny: różnice i zależności
ekspert w dziedzinie mediów, komunikacji publicznej, perswazji, debat i kreowania wizerunku.
Absolwent dziennikarstwa i socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, a także scenariopisarstwa w Szkole Filmowej w Łodzi (PWSTTviF).
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Pobranie broszury
Wypełnij poniższy formularz, aby otrzymać broszurę szkolenia. Na Twój adres e-mail zostanie ona wysłana w załaczniku.
Dziękujemy!
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Na Twój adres e-mail został wysłany link do pobrania broszury.Jeżeli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder spam.