Natalia Siniłło – EY Academy of Business

Natalia Siniłło

Andragog i dyplomowany trener kompetencji miękkich

Specjalizuje się w rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej i intrapersonalnej, radzeniu sobie ze stresem z wykorzystaniem nurtu poznawczo-behawioralnego, zarządzaniu w oparciu o inteligencję emocjonalną, budowaniu trwałych relacji.

Swoje trenerskie wykształcenie uzyskała z wyróżnieniem na Uniwersytecie Warszawskim studiując w latach 2011-2016 Andragogikę (edukację dorosłych i prowadzenie szkoleń) w ramach studiów licencjackich i magisterskich. Ponadto absolwentka Akademii Trenera EY Academy of Business. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie biznesowe, m.in. w branży eventowej, szkoleniowej i HORECA. W latach 2021-2024 współtworzyła Kampus Innowacji CIC – polską realizację amerykańskiego konceptu innowacyjnych dzielnic – zarządzając ekskluzywną przestrzenią i społecznością składającą się na pierwszy w Polsce elitarny prywatny klub dla Innowatorów łączący m.in. środowiska biznesowe, sportowe, naukowe i kulturowe. Specjalizuje się w zarządzaniu programami edukacyjnymi oraz networkingowymi w środowiskach biznesowych.

Swoje doświadczenie biznesowo-menedżerskie budowała także zarządzając przez prawie 5 lat usługami cateringowymi dla największych produkcji telewizyjnych Polsatu. Wśród realizowanych przez nią projektów znajdowały się kilkusetosobowe realizacje takie jak „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, „The Four. Bitwa o sławę” czy „Kabarety Na Żywo”.

Jej biznesowe doświadczenie, które zawsze wykorzystuje w swoich szkoleniach opartych na praktyce to efekt drogi wiodącej od małych, kilkuosobowych firm, poprzez średnie przedsiębiorstwa, kilkusetosobowe wielkie produkcje telewizyjne, fundację, amerykańską korporację, aż po własną działalność trenerską.

Jako trener specjalizuje się w rozwoju kompetencji miękkich: komunikacji interpersonalnej oraz intrapersonalnej, radzeniu sobie ze stresem z wykorzystaniem nurtu poznawczo-behawioralnego, zarządzaniu w oparciu o inteligencję emocjonalną oraz budowaniu trwałych biznesowych i osobistych relacji.

Natalia Siniłło jest także cenioną prelegentką na konferencjach branżowych i autorką licznych artykułów dotyczących nowoczesnych metod zarządzania i komunikacji. Jej praca koncentruje się na podnoszeniu standardów komunikacji i współpracy w organizacjach, co przekłada się na wyższą motywację pracowników, lepsze wyniki biznesowe oraz większą satysfakcję klientów. Natalia jest uznawana za liderkę w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, zarządzania monologiem wewnętrznym oraz komunikacji interpersonalnej. Swoje podejście do szkoleń oparte na nowoczesnych metodach andragogicznych i empatycznym przywództwie stawiające na półce obok siebie tradycje i innowacje, łączy z pasją do rozwoju i wychodzenia ze strefy komfortu, i jak mówi o sobie: jej lista TO DO nigdy nie przekreśla TO BE.

Dodatkowo wspiera studentów rozpoczynających zawodowe drogi na rynku pracy jako Mentor w Inkubatorze Przedsiębiorczości Uniwersytetu Warszawskiego, a także obecnie pogłębia swoją wiedzę z zakresu coachingu, będąc na ścieżce do uzyskania profesjonalnej certyfikacji.