Akademia HR – EY Academy of Business

Akademia HR

„Akademia HR” jest to projekt organizowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) skierowany do przedsiębiorców z mikro-, małych, średnich oraz dużych firm, którego celem jest wsparcie w rozwoju kompetencji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz dostosowanie strategii personalnych i zarządczych do zmian demograficznych i sytuacji na rynku pracy.

W ramach programu Akademia HR przedsiębiorca ma możliwość uzyskania dofinansowania na usługi rozwojowe wpisane do Bazy Usług Rozwojowych (BUR). Wybrane szkolenie musi odpowiadać na potrzeby wynikające z autodiagnozy (interaktywnego kwestionariusza do wypełnienia przez przedsiębiorcę), dostępnej na stronie PARP. Działanie rozwojowe musi być zgodne z kompetencjami zdefiniowanymi w ramach konkursu oraz z innymi kryteriami wskazanymi przez PARP.

EY Academy of Business oferuje przedsiębiorcom autorski program szkoleniowy „Akademia HR” w pełni realizujący powyższe założenia.

Kompetencje HR są podzielone na trzy obszary tematyczne:

I. Orientacja biznesowa i strategiczna

II. Kompetencje profesjonalne

III. Cyfryzacja/wykorzystanie technologii

 

Program przeznaczony jest dla mikro (bez samozatrudnienia), małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw, w których istnieje potrzeba rozwoju w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.

Program jest wpisany do Bazy Usług Rozwojowych i kwalifikuje się do dofinansowania dla przedsiębiorców spełniających następujące warunki:

  1. Zamierzają umożliwić rozwój osób zarządzających zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, włączając w to właścicieli firm, pracowników działu HR, menedżerów oraz tych pracowników, którzy są brani pod uwagę przez właścicieli do promocji na wyższe stanowiska kierownicze.
  2. Kwalifikują się do otrzymania wsparcia finansowego w ramach pomocy de minimis.
  3. Są gotowi ponieść koszty wymaganego wkładu własnego.
  4. Posiadają raport z przeprowadzonej autodiagnozy potrzeb w zakresie kompetencji z obszaru HR.

Program szkoleniowy ma na celu zapewnienie przedsiębiorcom kompleksowego wsparcia w zakresie rozwoju kompetencji z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi i polityki personalej, które jest niezbędne do skutecznego reagowania na dynamiczne zmiany społeczno-demograficzne oraz ewolucję rynku pracy.

Orientacja biznesowa i strategiczna

I. Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy

Zrozumienie zasad zrównoważonego rozwoju firmy. Identyfikacja najistotniejszych wyzwań rynku pracy. Stworzenie proaktywnej, skutecznej strategii przedsiębiorstwa. Uwzględnienie długotrwałej perspektywy i konsekwencji.

II. Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy

Zapoznanie się z przeobrażeniami demograficznymi, nowymi modelami pracy opartymi na nowoczesnych technologiach. Zmiany w procesach HR. Cykl i wyzwania procesu zarządzania zmianą. Zasada 4C. Umiejętność radzenia sobie ze zmianą.

 

Kompetencje profesjonalne

I. Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową

Znaczenie procesów demograficznych dla rynku pracy. Charakterystyka, wartości i mocne strony poszczególnych pokoleń pracowników. Interpretowanie różnic pokoleniowych i związanych z nimi wyzwań. Tworzenie efektywnych zespołów zróżnicowanych wiekowo. Wykorzystanie metod oraz narzędzi pracy charakterystycznych dla organizacji wielopokoleniowych.

II. Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji

Znaczenie różnorodności i wielokulturowości dla sukcesu organizacji. Tworzenie zróżnicowanego i wielokulturowego miejsca pracy. Korzystanie z narzędzi do efektywnego wykorzystania różnorodności i wielokulturowości w miejscu pracy. Zapoznanie z doświadczeniem i praktyką w zakresie objętym szkoleniem.

III. Umiejętność wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności

Wdrożenie zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności. Sprawiedliwość i równość w firmie. Korzyści z różnorodności. Budowa polityki procedur HR objętych programem szkolenia.

IV. Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową

Przepisy Kodeksu Pracy związane z pracą zdalną, hybrydową oraz elastycznym czasem pracy. Zrozumienie technologii pracy zdalnej i hybrydowej. Identyfikacja potrzeb i korzyści pracowników. Rozwiązanie typowych problemów. Organizacja zespołów, rozwiązania komunikacyjne i delegowanie zadań. Wsparcie kadry menedżerskiej w warunkach pracy zdalnej i hybrydowej. Budowanie zaangażowania pracowników.

V. Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy

Mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące nowe modele pracy. Podstawowe założenia pracy zwinnej (agile). Potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników w kontekście nowych form organizacji pracy. Procesy rekrutacyjne dla partnerskich form świadczenia pracy. Techniki wspierania menedżerów w budowaniu zespołów. Promowanie postaw ukierunkowanych na stałe samodoskonalenie się. Motywowanie pracowników do współodpowiedzialności i współpracy.

VI. Budowanie środowiska pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi

Warsztat bazujący na dyskusji, dzieleniu się doświadczeniem oraz odwołujący do konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych trwale lub czasowo.

VII. Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy

Zrozumienie zagadnienia i identyfikacja potencjału pracowników. Najważniejsze czynniki wpływające na sytuację na rynku pracy. Obecne wyzwania rynku pracy. Metody zarządzanie potencjałem pracownika. Ścieżki rozwoju pracownika.

VIII. Budowa prorodzinnej kultury pracy

Znaczenie różnorodności i kultury prorodzinnej w organizacji. Korzyści prorodzinnej kultury pracy. Elementy prorodzinnej polityki firmy. Doświadczenia z firm prowadzących prorodzinną politykę. Zarządzanie różnorodną i prorodzinną organizacją.

 

Cyfryzacja / wykorzystanie technologii

I. Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR

Wykorzystanie systemów ICT (Information and Communications Technology) w HR. Automatyzacja zadań. Poprawa efektywności operacyjnej. Usprawnienie procesu rekrutacji. Wykorzystanie systemów ATS (Applicant Tracking System). Wykorzystanie platform e-learningowych. Wykorzystanie narzędzi analitycznych. System nagradzania. Zarządzanie systemami DMS (Document Management System). Usprawnienie komunikacji i współpracy.

II. Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy

Wykorzystanie danych do analizy procesów HR. Aktualne wyzwania i trendy rynku pracy. Wykorzystanie narzędzi i technik analitycznych. Poprawa efektywności HR. Zarządzanie talentami. Zwiększenie satysfakcji pracowników.

III. Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy

Użycie technologii dla zwiększenia produktywności i efektywności operacyjnej. Poprawa komunikacji i współpracy dzięki platformom i narzędziom komunikacyjnym. Zarządzanie zmianą. Minimalizacja oporu pracowników przed nową technologią. Przygotowanie na nowe wyzwania technologii. Zabezpieczanie danych. Zgodność z przepisami.

Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji – 22 listopada

 

Umiejętność wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności – 25 listopada

 

Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy – 5 grudnia

 

Budowa prorodzinnej kultury pracy – 13 grudnia

 

Budowanie środowiska pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi – 20 grudnia

 

Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy – 16 grudnia

 

Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników (zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy) – 17 stycznia

 

Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy – 23 stycznia

 

Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową – 28-29 stycznia

 

Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy – 19-20 lutego

 

Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową – 26 lutego

 

Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy – 7 marca

 

Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR – 14 marca

 

Pobierz harmonogram w PDF

Agnieszka M. Staroń - Coach, mentor, trener, mediator, facylitator i konsultant biznesowy. Właścicielka istniejącej od 2000 roku firmy MAGA Consulting, autorka bloga Przyjazny Coaching.

Dorota Jurzysta - Praktyk, doradca biznesu, konsultant zarządzania, populatyzator wiedzy o zarządzaniu, trener. Ponad 15 lat zarządzała zespołami pracowniczymi, odpowiadała m.in. za rozwój, okazje biznesowe, ich rozwinięcie oraz organizację oddziałów zagranicznych.

Emilia Sędziak - W biznesie międzynarodowym, korporacyjnym działa od 2008 roku, w tym jako pracownik korporacji międzynarodowej, w której ponad 3 lata zarządzała zespołem, współtworzyła Centrum Usług Wspólnych oraz zarządzała tranzycją procesów biznesowych.

Katarzyna Goniacz-Ferenc - Praktyk biznesu oraz ekspert w obszarze analizy danych oraz analizy finansowej, zarządzania wynagrodzeniami, zarządzania projektami, z 15-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach takich jak Hewlett Packard, Credit Suisse oraz BNY Mellon.

Małgorzata Kledzik - Praktyk biznesu z 16-letnim doświadczeniem w zakresie procesów HR, talent development & acquisition, diversity & inclusion, employee engagement, project management.

Akademia HR - cena w zależności od modułu od

Cena

900 zł netto (1 107,00 zł brutto)

Akademia HR

„Akademia HR” jest to projekt organizowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) skierowany do przedsiębiorców z mikro-, małych, średnich oraz dużych firm, którego celem jest wsparcie w rozwoju kompetencji z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz dostosowanie strategii personalnych i zarządczych do zmian demograficznych i sytuacji na rynku pracy.

W ramach programu Akademia HR przedsiębiorca ma możliwość uzyskania dofinansowania na usługi rozwojowe wpisane do Bazy Usług Rozwojowych (BUR). Wybrane szkolenie musi odpowiadać na potrzeby wynikające z autodiagnozy (interaktywnego kwestionariusza do wypełnienia przez przedsiębiorcę), dostępnej na stronie PARP. Działanie rozwojowe musi być zgodne z kompetencjami zdefiniowanymi w ramach konkursu oraz z innymi kryteriami wskazanymi przez PARP.

EY Academy of Business oferuje przedsiębiorcom autorski program szkoleniowy „Akademia HR” w pełni realizujący powyższe założenia.

Kompetencje HR są podzielone na trzy obszary tematyczne:

I. Orientacja biznesowa i strategiczna

II. Kompetencje profesjonalne

III. Cyfryzacja/wykorzystanie technologii

 

Dla kogo?

Program przeznaczony jest dla mikro (bez samozatrudnienia), małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw, w których istnieje potrzeba rozwoju w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.

Program jest wpisany do Bazy Usług Rozwojowych i kwalifikuje się do dofinansowania dla przedsiębiorców spełniających następujące warunki:

  1. Zamierzają umożliwić rozwój osób zarządzających zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, włączając w to właścicieli firm, pracowników działu HR, menedżerów oraz tych pracowników, którzy są brani pod uwagę przez właścicieli do promocji na wyższe stanowiska kierownicze.
  2. Kwalifikują się do otrzymania wsparcia finansowego w ramach pomocy de minimis.
  3. Są gotowi ponieść koszty wymaganego wkładu własnego.
  4. Posiadają raport z przeprowadzonej autodiagnozy potrzeb w zakresie kompetencji z obszaru HR.
Cele i korzyści

Program szkoleniowy ma na celu zapewnienie przedsiębiorcom kompleksowego wsparcia w zakresie rozwoju kompetencji z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi i polityki personalej, które jest niezbędne do skutecznego reagowania na dynamiczne zmiany społeczno-demograficzne oraz ewolucję rynku pracy.

Program

Orientacja biznesowa i strategiczna

I. Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy

Zrozumienie zasad zrównoważonego rozwoju firmy. Identyfikacja najistotniejszych wyzwań rynku pracy. Stworzenie proaktywnej, skutecznej strategii przedsiębiorstwa. Uwzględnienie długotrwałej perspektywy i konsekwencji.

II. Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy

Zapoznanie się z przeobrażeniami demograficznymi, nowymi modelami pracy opartymi na nowoczesnych technologiach. Zmiany w procesach HR. Cykl i wyzwania procesu zarządzania zmianą. Zasada 4C. Umiejętność radzenia sobie ze zmianą.

 

Kompetencje profesjonalne

I. Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową

Znaczenie procesów demograficznych dla rynku pracy. Charakterystyka, wartości i mocne strony poszczególnych pokoleń pracowników. Interpretowanie różnic pokoleniowych i związanych z nimi wyzwań. Tworzenie efektywnych zespołów zróżnicowanych wiekowo. Wykorzystanie metod oraz narzędzi pracy charakterystycznych dla organizacji wielopokoleniowych.

II. Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji

Znaczenie różnorodności i wielokulturowości dla sukcesu organizacji. Tworzenie zróżnicowanego i wielokulturowego miejsca pracy. Korzystanie z narzędzi do efektywnego wykorzystania różnorodności i wielokulturowości w miejscu pracy. Zapoznanie z doświadczeniem i praktyką w zakresie objętym szkoleniem.

III. Umiejętność wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności

Wdrożenie zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności. Sprawiedliwość i równość w firmie. Korzyści z różnorodności. Budowa polityki procedur HR objętych programem szkolenia.

IV. Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową

Przepisy Kodeksu Pracy związane z pracą zdalną, hybrydową oraz elastycznym czasem pracy. Zrozumienie technologii pracy zdalnej i hybrydowej. Identyfikacja potrzeb i korzyści pracowników. Rozwiązanie typowych problemów. Organizacja zespołów, rozwiązania komunikacyjne i delegowanie zadań. Wsparcie kadry menedżerskiej w warunkach pracy zdalnej i hybrydowej. Budowanie zaangażowania pracowników.

V. Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy

Mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące nowe modele pracy. Podstawowe założenia pracy zwinnej (agile). Potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników w kontekście nowych form organizacji pracy. Procesy rekrutacyjne dla partnerskich form świadczenia pracy. Techniki wspierania menedżerów w budowaniu zespołów. Promowanie postaw ukierunkowanych na stałe samodoskonalenie się. Motywowanie pracowników do współodpowiedzialności i współpracy.

VI. Budowanie środowiska pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi

Warsztat bazujący na dyskusji, dzieleniu się doświadczeniem oraz odwołujący do konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych trwale lub czasowo.

VII. Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy

Zrozumienie zagadnienia i identyfikacja potencjału pracowników. Najważniejsze czynniki wpływające na sytuację na rynku pracy. Obecne wyzwania rynku pracy. Metody zarządzanie potencjałem pracownika. Ścieżki rozwoju pracownika.

VIII. Budowa prorodzinnej kultury pracy

Znaczenie różnorodności i kultury prorodzinnej w organizacji. Korzyści prorodzinnej kultury pracy. Elementy prorodzinnej polityki firmy. Doświadczenia z firm prowadzących prorodzinną politykę. Zarządzanie różnorodną i prorodzinną organizacją.

 

Cyfryzacja / wykorzystanie technologii

I. Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR

Wykorzystanie systemów ICT (Information and Communications Technology) w HR. Automatyzacja zadań. Poprawa efektywności operacyjnej. Usprawnienie procesu rekrutacji. Wykorzystanie systemów ATS (Applicant Tracking System). Wykorzystanie platform e-learningowych. Wykorzystanie narzędzi analitycznych. System nagradzania. Zarządzanie systemami DMS (Document Management System). Usprawnienie komunikacji i współpracy.

II. Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy

Wykorzystanie danych do analizy procesów HR. Aktualne wyzwania i trendy rynku pracy. Wykorzystanie narzędzi i technik analitycznych. Poprawa efektywności HR. Zarządzanie talentami. Zwiększenie satysfakcji pracowników.

III. Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy

Użycie technologii dla zwiększenia produktywności i efektywności operacyjnej. Poprawa komunikacji i współpracy dzięki platformom i narzędziom komunikacyjnym. Zarządzanie zmianą. Minimalizacja oporu pracowników przed nową technologią. Przygotowanie na nowe wyzwania technologii. Zabezpieczanie danych. Zgodność z przepisami.

Harmonogram

Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji – 22 listopada

 

Umiejętność wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności – 25 listopada

 

Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy – 5 grudnia

 

Budowa prorodzinnej kultury pracy – 13 grudnia

 

Budowanie środowiska pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi – 20 grudnia

 

Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy – 16 grudnia

 

Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników (zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy) – 17 stycznia

 

Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy – 23 stycznia

 

Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową – 28-29 stycznia

 

Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy – 19-20 lutego

 

Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową – 26 lutego

 

Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy – 7 marca

 

Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR – 14 marca

 

Pobierz harmonogram w PDF

Szczegóły programu modułowego

Orientacja biznesowa i strategiczna

I. Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy

Zrozumienie zasad zrównoważonego rozwoju firmy. Identyfikacja najistotniejszych wyzwań rynku pracy. Stworzenie proaktywnej, skutecznej strategii przedsiębiorstwa. Uwzględnienie długotrwałej perspektywy i konsekwencji.

II. Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy

Zapoznanie się z przeobrażeniami demograficznymi, nowymi modelami pracy opartymi na nowoczesnych technologiach. Zmiany w procesach HR. Cykl i wyzwania procesu zarządzania zmianą. Zasada 4C. Umiejętność radzenia sobie ze zmianą.

 

Kompetencje profesjonalne

I. Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową

Znaczenie procesów demograficznych dla rynku pracy. Charakterystyka, wartości i mocne strony poszczególnych pokoleń pracowników. Interpretowanie różnic pokoleniowych i związanych z nimi wyzwań. Tworzenie efektywnych zespołów zróżnicowanych wiekowo. Wykorzystanie metod oraz narzędzi pracy charakterystycznych dla organizacji wielopokoleniowych.

II. Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji

Znaczenie różnorodności i wielokulturowości dla sukcesu organizacji. Tworzenie zróżnicowanego i wielokulturowego miejsca pracy. Korzystanie z narzędzi do efektywnego wykorzystania różnorodności i wielokulturowości w miejscu pracy. Zapoznanie z doświadczeniem i praktyką w zakresie objętym szkoleniem.

III. Umiejętność wdrożenia zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności

Wdrożenie zasady równości szans, niedyskryminacji i transparentności. Sprawiedliwość i równość w firmie. Korzyści z różnorodności. Budowa polityki procedur HR objętych programem szkolenia.

IV. Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową

Przepisy Kodeksu Pracy związane z pracą zdalną, hybrydową oraz elastycznym czasem pracy. Zrozumienie technologii pracy zdalnej i hybrydowej. Identyfikacja potrzeb i korzyści pracowników. Rozwiązanie typowych problemów. Organizacja zespołów, rozwiązania komunikacyjne i delegowanie zadań. Wsparcie kadry menedżerskiej w warunkach pracy zdalnej i hybrydowej. Budowanie zaangażowania pracowników.

V. Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy

Mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące nowe modele pracy. Podstawowe założenia pracy zwinnej (agile). Potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników w kontekście nowych form organizacji pracy. Procesy rekrutacyjne dla partnerskich form świadczenia pracy. Techniki wspierania menedżerów w budowaniu zespołów. Promowanie postaw ukierunkowanych na stałe samodoskonalenie się. Motywowanie pracowników do współodpowiedzialności i współpracy.

VI. Budowanie środowiska pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi

Warsztat bazujący na dyskusji, dzieleniu się doświadczeniem oraz odwołujący do konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych trwale lub czasowo.

VII. Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy

Zrozumienie zagadnienia i identyfikacja potencjału pracowników. Najważniejsze czynniki wpływające na sytuację na rynku pracy. Obecne wyzwania rynku pracy. Metody zarządzanie potencjałem pracownika. Ścieżki rozwoju pracownika.

VIII. Budowa prorodzinnej kultury pracy

Znaczenie różnorodności i kultury prorodzinnej w organizacji. Korzyści prorodzinnej kultury pracy. Elementy prorodzinnej polityki firmy. Doświadczenia z firm prowadzących prorodzinną politykę. Zarządzanie różnorodną i prorodzinną organizacją.

 

Cyfryzacja / wykorzystanie technologii

I. Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR

Wykorzystanie systemów ICT (Information and Communications Technology) w HR. Automatyzacja zadań. Poprawa efektywności operacyjnej. Usprawnienie procesu rekrutacji. Wykorzystanie systemów ATS (Applicant Tracking System). Wykorzystanie platform e-learningowych. Wykorzystanie narzędzi analitycznych. System nagradzania. Zarządzanie systemami DMS (Document Management System). Usprawnienie komunikacji i współpracy.

II. Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy

Wykorzystanie danych do analizy procesów HR. Aktualne wyzwania i trendy rynku pracy. Wykorzystanie narzędzi i technik analitycznych. Poprawa efektywności HR. Zarządzanie talentami. Zwiększenie satysfakcji pracowników.

III. Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy

Użycie technologii dla zwiększenia produktywności i efektywności operacyjnej. Poprawa komunikacji i współpracy dzięki platformom i narzędziom komunikacyjnym. Zarządzanie zmianą. Minimalizacja oporu pracowników przed nową technologią. Przygotowanie na nowe wyzwania technologii. Zabezpieczanie danych. Zgodność z przepisami.

Cena

Cena w opisie poszczególnych szkoleń

Możliwość uzyskania dofinansowania

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

Terminy szkoleń:

5 grudnia

13 grudnia

16 grudnia

20 grudnia

17 stycznia

23 stycznia

28-29 stycznia

19-20 lutego

26 lutego

7 marca

14 marca

 

Możliwość zorganizowania szkolenia w formule zamkniętej, w dowolnej lokalizacji z możliwością dostosowania programu do odbiorców.

Kontakt

Viktoriya Karpenko

Koordynator kursu

  • +48 572 002 607
  • Viktoriya.Karpenko@pl.ey.com