AI dla menedżerów – EY Academy of Business

AI dla menedżerów

Pierwszy dzień szkolenia koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu technologii AI i przedstawieniu jej potencjału. Uczestnicy zapoznają się z narzędziami takimi jak Chat GPT czy Gemini. Interaktywne sesje warsztatowe umożliwią eksplorację możliwości i ograniczeń AI przy rozwiązywaniu zadań stawianych menedżerom.

Drugi dzień szkolenia koncentruje się na analizie tego, co zmienia w naszym życiu AI i jaki ma to wpływ na człowieka. Ten dzień dotyczy psychologicznych aspektów AI oraz emocji, jakie towarzyszą kolejnej zmianie, jaką przyniosła nam nowa rzeczywistość.

Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów z różnych branż, którzy chcą zwiększyć efektywność swojej pracy poprzez wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji. Nie jest wymagana zaawansowana wiedza z zakresu sztucznej inteligencji.

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu funkcjonowania technologii sztucznej inteligencji
  • Poznanie najpopularniejszych narzędzi AI
  • Rozwinięcie umiejętności tworzenia skutecznych promptów, czyli poleceń zadawanych narzędziom AI
  • Zapoznanie z podstawowymi wytycznymi prawnymi i wyzwaniami etycznymi przy korzystaniu ze sztucznej inteligencji
  • Przećwiczenie zdobytej wiedzy w praktyce podczas realizacji case studies

Dzień 1: Biznes i technologia

Moduł 1: Podstawy AI i przedstawienie narzędzi

  • Wprowadzenie do narzędzi AI
  • Jak zbudować dobry prompt?

Moduł 2: Generowanie treści z wykorzystaniem chatbotów AI

  • Wprowadzenie do wykorzystania chatbotów (ChatGPT, Copilot, Gemini)
  • Ćwiczenie praktyczne: Tworzenie treści i szukanie informacji
  • Dyskusja: Jakie są możliwości i ograniczenia tych narzędzi?

Moduł 3: Jak budować strategię wdrożenia AI?

  • Omówienie typowych wyzwań biznesowych, które AI może rozwiązać
  • Benefity wynikające z wdrożenia AI
  • Warsztat: Na czym skupić się tworząc plan wdrożenia?

Moduł 4: Wyzwania operacyjne przy wdrażaniu technologii

  • Jak nawigować pomiędzy dynamicznym rynkiem a celami biznesowymi?
  • Zmiany w modelach biznesowych i operacyjnych
  • Warsztat: Jak odpowiadać na ryzyka związane z AI?

Moduł 5: Droga naprzód – key takeaways

  • Dalsze możliwości rozwoju w zakresie AI (e-learningi, podcasty, publikacje)
  • Sesja Q&A

Dzień 2: AI, zmiana i emocje

Moduł 1: AI – Co i jak się zmienia? 

  • Na co wpływa sztuczna inteligencja?
  • Na co mamy wpływ, a na co nie?
  • Jakie są konsekwencje wejścia AI do naszej codzienności

Moduł 2: Przykłady dobrze i źle wdrożonych zmian technologicznych

  • Przykłady zmian wdrożonych w innych firmach
  • Z życia wzięte, doświadczeniem pisane, czyli jakich wniosków dostarczyły Wam zmiany, w których braliście udział
  • Jakie lekcje z doświadczeń innych firm i własnych możemy wykorzystać przy wdrażaniu AI w organizacjach czy też w życiu osobistym

Moduł 3: AI i emocje  

  • Zmiana i emocje, duet, który nam ciągle towarzyszy
  • Neuroplastyczność – nie tylko AI potrafi się adaptować
  • Jakie emocje budzi w nas AI?
  • Jak przezwyciężyć obawy, jakie budzi w nas AI?

Moduł 4: Wpływ AI na psychikę człowieka

  • Jak AI wpływ na człowieka?
  • Przykłady pozytywnych i negatywnych konsekwencji
  • Metody radzenia sobie z negatywnymi skutkami wpływu sztucznej inteligencji na psychikę człowieka
  • Na kim spoczywa odpowiedzialność za wpływ AI na ludzką psychikę

Moduł 5: Człowiek w obliczu zmiany – wykorzystanie znanych narzędzi do wdrażania AI w organizacjach

  • Przekonania na temat siebie w zmianie
  • Fazy, przez jakie przechodzi pracownik podczas zmiany
  • Typowe zachowania pracowników i ich postawy w ramach z każdej z faz
  • Jak menedżer może reagować w każdej z faz, adekwatnie adresując potrzeby projektu i emocje pracownika

Moduł 6: Podróż w czasie

Wioleta Fortuńska - trener EY Academy of Business w zakresie sztucznej inteligencji. Jej doświadczenie obejmuje wiedzę zdobytą na UC Berkeley, a także pracę na projektach wdrażających rozwiązania AI, ze szczególnym uwzględnieniem modeli językowych i chatbotów.

Ewelina Janusz-Patyk - od 20 lat pracuje na rynku międzynarodowym. Łączy w sobie kompetencje menedżerskie, przywódcze oraz szkoleniowe. Zarządzała zespołami, przeprowadzała międzynarodowe firmy i ludzi przez zmiany, budowała projekty rozwojowe.

AI dla menedżerów

Cena

2 800 zł netto (3 444,00 zł brutto)

AI dla menedżerów

Pierwszy dzień szkolenia koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu technologii AI i przedstawieniu jej potencjału. Uczestnicy zapoznają się z narzędziami takimi jak Chat GPT czy Gemini. Interaktywne sesje warsztatowe umożliwią eksplorację możliwości i ograniczeń AI przy rozwiązywaniu zadań stawianych menedżerom.

Drugi dzień szkolenia koncentruje się na analizie tego, co zmienia w naszym życiu AI i jaki ma to wpływ na człowieka. Ten dzień dotyczy psychologicznych aspektów AI oraz emocji, jakie towarzyszą kolejnej zmianie, jaką przyniosła nam nowa rzeczywistość.

Dla kogo?

Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów z różnych branż, którzy chcą zwiększyć efektywność swojej pracy poprzez wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji. Nie jest wymagana zaawansowana wiedza z zakresu sztucznej inteligencji.

Cele i korzyści

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu funkcjonowania technologii sztucznej inteligencji
  • Poznanie najpopularniejszych narzędzi AI
  • Rozwinięcie umiejętności tworzenia skutecznych promptów, czyli poleceń zadawanych narzędziom AI
  • Zapoznanie z podstawowymi wytycznymi prawnymi i wyzwaniami etycznymi przy korzystaniu ze sztucznej inteligencji
  • Przećwiczenie zdobytej wiedzy w praktyce podczas realizacji case studies
Program

Dzień 1: Biznes i technologia

Moduł 1: Podstawy AI i przedstawienie narzędzi

  • Wprowadzenie do narzędzi AI
  • Jak zbudować dobry prompt?

Moduł 2: Generowanie treści z wykorzystaniem chatbotów AI

  • Wprowadzenie do wykorzystania chatbotów (ChatGPT, Copilot, Gemini)
  • Ćwiczenie praktyczne: Tworzenie treści i szukanie informacji
  • Dyskusja: Jakie są możliwości i ograniczenia tych narzędzi?

Moduł 3: Jak budować strategię wdrożenia AI?

  • Omówienie typowych wyzwań biznesowych, które AI może rozwiązać
  • Benefity wynikające z wdrożenia AI
  • Warsztat: Na czym skupić się tworząc plan wdrożenia?

Moduł 4: Wyzwania operacyjne przy wdrażaniu technologii

  • Jak nawigować pomiędzy dynamicznym rynkiem a celami biznesowymi?
  • Zmiany w modelach biznesowych i operacyjnych
  • Warsztat: Jak odpowiadać na ryzyka związane z AI?

Moduł 5: Droga naprzód – key takeaways

  • Dalsze możliwości rozwoju w zakresie AI (e-learningi, podcasty, publikacje)
  • Sesja Q&A

Dzień 2: AI, zmiana i emocje

Moduł 1: AI – Co i jak się zmienia? 

  • Na co wpływa sztuczna inteligencja?
  • Na co mamy wpływ, a na co nie?
  • Jakie są konsekwencje wejścia AI do naszej codzienności

Moduł 2: Przykłady dobrze i źle wdrożonych zmian technologicznych

  • Przykłady zmian wdrożonych w innych firmach
  • Z życia wzięte, doświadczeniem pisane, czyli jakich wniosków dostarczyły Wam zmiany, w których braliście udział
  • Jakie lekcje z doświadczeń innych firm i własnych możemy wykorzystać przy wdrażaniu AI w organizacjach czy też w życiu osobistym

Moduł 3: AI i emocje  

  • Zmiana i emocje, duet, który nam ciągle towarzyszy
  • Neuroplastyczność – nie tylko AI potrafi się adaptować
  • Jakie emocje budzi w nas AI?
  • Jak przezwyciężyć obawy, jakie budzi w nas AI?

Moduł 4: Wpływ AI na psychikę człowieka

  • Jak AI wpływ na człowieka?
  • Przykłady pozytywnych i negatywnych konsekwencji
  • Metody radzenia sobie z negatywnymi skutkami wpływu sztucznej inteligencji na psychikę człowieka
  • Na kim spoczywa odpowiedzialność za wpływ AI na ludzką psychikę

Moduł 5: Człowiek w obliczu zmiany – wykorzystanie znanych narzędzi do wdrażania AI w organizacjach

  • Przekonania na temat siebie w zmianie
  • Fazy, przez jakie przechodzi pracownik podczas zmiany
  • Typowe zachowania pracowników i ich postawy w ramach z każdej z faz
  • Jak menedżer może reagować w każdej z faz, adekwatnie adresując potrzeby projektu i emocje pracownika

Moduł 6: Podróż w czasie

Cena

2 800 zł netto (3 444,00 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

20-21 lutego 2025

Kontakt

Mateusz Banasiak

Koordynator kursu

  • +48 453 712 759
  • Mateusz.Banasiak@pl.ey.com