Doradca biznesowy, mentor i trener. Związana z EY Academy of Business od 2023 roku.
Ukończyła psychologię ze specjalizacją ekonomiczną oraz amerykanistykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz Foundations of Positive Psychology Specialization na Penn University. Jest też absolwentką programu coachingowego Erickson College Art and Science of Coaching. Posiada certyfikacje: Discovery Insights oraz APMG Change Management Foundation.
Karierę zawodową zaczynała w obszarze jakościowych badań rynku, marketingu i reklamy, w tym internetowej. Od 2007 pracowała w firmie Google w obszarze L&D, gdzie była odpowiedzialna za zarządzanie licznymi programami rozwojowymi. Zajmowała się tworzeniem, wdrażaniem i ewaluacją działań i narzędzi rozwojowych jako partner dla strony biznesowej.
Od 2020 działa niezależnie, głównie z ekosystemem startupowym, współpracując z różnymi programami akceleracyjnym o zasięgu międzynarodowym, jak i przy indywidualnych projektach mających na celu rozwój organizacji. W tym czasie była mentorem dla ponad 130 międzynarodowych start-upów.
Konsultuje, szkoli i doradza w projektach rozwojowych m.in. z takich tematów jak wyznaczanie celów (metodologia OKR), skuteczna priorytetyzacja, udzielanie informacji zwrotnej, budowanie efektywnych zespołów, budowanie organizacji uczącej się.
Wierzy, że umiejętność słuchania, zadawania właściwych pytań i wyciągania wniosków ma kluczowe znaczenie dla rozwoju indywidualnego i biznesowego. W czasie wolnym rozwija umiejętności improwizacji teatralnej i uczy się języka niderlandzkiego.
1. Zarządzanie globalnym programem będącym częścią onboardingu w 5 lokalizacjach (Europa, Azja i USA) ok. 3100 uczestników rocznie – projektowanie i tworzenie treści, wdrożenie, zarządzanie pulą trenerów oraz monitorowanie i raportowanie efektywności programu w różnych regionach.
2. Wsparcie licznych zespołów wewnątrz organizacji w poprawie ich efektywności działania jako mentor i facilitator w ramach projektu TeamDev poprzez wywiady i projektowanie indywidualnych interwencji rozwojowych.
3. Wdrożenie globalnej strategii przeszkolenia pracowników do obsługi nowej platformy kontaktu z klientem - we współpracy z działem technicznym i stroną biznesową.
4. Współtworzenie i realizacja kursu Adwords Academy – semestralnego programu dla studentów Politechniki Wrocławskiej z zakresu reklamy internetowej (program aktywny przez 3 lata).