Kuba jest odpowiedzialny za strategię UX w BNP Paribas w ramach transformacji cyfrowej banku. Departament, którego jest częścią, łączy w jednym miejscu kompetencje UX, Agile, Data Science i wdrażanie startupów do instytucji. W 2019 roku dział ten wygrał nagrodę Best Transformation Team nadawaną przez The Heart. Kuba odpowiada za kreatywną pracę oraz doświadczenie użytkownika w strategicznych projektach banku.
Specjalizuje się w tworzeniu koncepcji nowych produktów oraz ustalaniu procesu tworzenia produktów z wykorzystaniem metodyki Design Thinking – włączając w to planowanie prac w metodyce Agile.
Jako UX Designer Kuba pracował również w Grupie Wirtualna Polska.
Kuba posiada doświadczenie w pracy jako trener i wykładowca. Pracował jako trener z zakresu praw autorskich i Creative Commons, a także zagadnień związanych z Design Thinking. Był również wykładowcą na Uniwersytecie Jagiellońskim.
W EY Academy of Business Kuba wykorzystuje swoje doświadczenie zawodowe i trenerskie, prowadząc praktyczne szkolenia z obszaru Design Thinking.
1. Head of UX Center of Expertise w BNP Paribas Bank Polska – nadzór nad centralnym zespołem UX/Service Design oraz wprowadzeniem Design Thinking i jasnego procesu projektowego w banku – w tym szkolenia, projektowanie produktów i usług, audytowanie dostawców oraz wsparcie projektów w zakresie badań, projektowania i moderacji.
2. UX Designer w Grupie Wirtualna Polska.
3. Praca w charakterze wykładowcy na Uniwersytecie Jagiellońskim.
4. Współzałożyciel firmy szkoleniowej PLEO skills.
5. Koordynator Projektu w Małopolskim Instytucie Kultury.
6. Trener w zakresie praw autorskich i Creative Commons oraz bloger w Centrum Cyfrowym.