Niezbędnik makroekonomiczny dla menedżera – EY Academy of Business

Niezbędnik makroekonomiczny dla menedżera

Co każdy menedżer o otoczeniu biznesowym wiedzieć powinien.

Zdobądź wiedzę i poznaj praktyczne rozwiązania w odniesieniu do zrozumienia i lepszego wykorzystania zmian zachodzących w otoczeniu współczesnych firm.

Na szkolenie zapraszamy menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów, startupowców, którym zależy na lepszym zrozumieniu otoczenia społeczno-ekonomicznego współczesnych organizacji oraz przyspieszonym wzroście swoich biznesów.

 

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o praktyczne doświadczenia, case studies, najnowsze badania rynkowe. Na każdym szkoleniu jest dodatkowa sesja Q&A (pytania i odpowiedzi).

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz praktycznych rozwiązań w odniesieniu do zrozumienia i lepszego wykorzystania zmian zachodzących w otoczeniu współczesnych firm.

Korzyści

  • Zrozumienie zachodzących przemian rynkowych na rzecz rozwoju biznesu
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania użytecznych narzędzi zarządzania strategicznego
  • Umiejętność analizowania oraz interpretacji trendów w makrootoczeniu
  • Umiejętność formułowania celów rozwojowych przedsiębiorstwa
  • Wyższa efektywność pracy, poprawa funkcjonowania w zmieniającym się środowisku biznesowym, w relacjach ze współpracownikami i klientami
  • Znajomość przewag konkurencyjnych współczesnych przedsiębiorstw

Makrootoczenie przedsiębiorstw

  • Uwarunkowania rozwoju społeczno-ekonomicznego, rys historyczny
  • Produkt krajowy brutto, najpopularniejsza miara wzrostu gospodarczego
  • Poziom inflacji, stan obecny i oczekiwania, prognozy
  • Stopa bezrobocia, rynek pracownika i pracodawcy
  • Stopa procentowa, koszty kredytów
  • Demografia, problemy i wyzwania, możliwe rozwiązania
  • Trendy społeczno-kulturowe, jak szybko zmienia się świat

Zarządzanie strategiczne w praktyce

  • Wady i zalety globalizacji, czyli myśl globalnie, działaj lokalnie
  • Analiza SWOT jako najpopularniejsze narzędzie zarządzania strategicznego
  • Analiza PESTEL, 6 wymiarów otoczenia organizacji
  • Macierz McKinsey, oceny atrakcyjności sektora i pozycji konkurencyjnej danej jednostki
  • 5 sił Portera, czyli konkurencja oraz szanse i zagrożenia
  • AFI Strategy Framework, rozwiązanie pakietowe dla firm: analiza, formułowanie strategii, wdrażanie

W poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej

  • Czynniki sukcesu startupów, founderzy oraz innowacje
  • Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

Sesja Q&A (pytania i odpowiedzi)

dr hab. Andrzej Raszkowski, prof. UEW - profesor Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Professor HTW Dresden. Trener EY Academy of Business. Od 2007 r. opracował i wspierał wdrożenie kilkudziesięciu strategii rozwoju organizacji. Praktyk w obszarze nieruchomości inwestycyjnych.

Niezbędnik makroekonomiczny dla menedżera

Cena

1200 zł netto ( 1476 zł brutto )

Niezbędnik makroekonomiczny dla menedżera

Co każdy menedżer o otoczeniu biznesowym wiedzieć powinien.

Zdobądź wiedzę i poznaj praktyczne rozwiązania w odniesieniu do zrozumienia i lepszego wykorzystania zmian zachodzących w otoczeniu współczesnych firm.

Dla kogo?

Na szkolenie zapraszamy menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów, startupowców, którym zależy na lepszym zrozumieniu otoczenia społeczno-ekonomicznego współczesnych organizacji oraz przyspieszonym wzroście swoich biznesów.

 

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o praktyczne doświadczenia, case studies, najnowsze badania rynkowe. Na każdym szkoleniu jest dodatkowa sesja Q&A (pytania i odpowiedzi).

Cele i korzyści

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz praktycznych rozwiązań w odniesieniu do zrozumienia i lepszego wykorzystania zmian zachodzących w otoczeniu współczesnych firm.

Korzyści

  • Zrozumienie zachodzących przemian rynkowych na rzecz rozwoju biznesu
  • Znajomość i umiejętność wykorzystywania użytecznych narzędzi zarządzania strategicznego
  • Umiejętność analizowania oraz interpretacji trendów w makrootoczeniu
  • Umiejętność formułowania celów rozwojowych przedsiębiorstwa
  • Wyższa efektywność pracy, poprawa funkcjonowania w zmieniającym się środowisku biznesowym, w relacjach ze współpracownikami i klientami
  • Znajomość przewag konkurencyjnych współczesnych przedsiębiorstw
Program

Makrootoczenie przedsiębiorstw

  • Uwarunkowania rozwoju społeczno-ekonomicznego, rys historyczny
  • Produkt krajowy brutto, najpopularniejsza miara wzrostu gospodarczego
  • Poziom inflacji, stan obecny i oczekiwania, prognozy
  • Stopa bezrobocia, rynek pracownika i pracodawcy
  • Stopa procentowa, koszty kredytów
  • Demografia, problemy i wyzwania, możliwe rozwiązania
  • Trendy społeczno-kulturowe, jak szybko zmienia się świat

Zarządzanie strategiczne w praktyce

  • Wady i zalety globalizacji, czyli myśl globalnie, działaj lokalnie
  • Analiza SWOT jako najpopularniejsze narzędzie zarządzania strategicznego
  • Analiza PESTEL, 6 wymiarów otoczenia organizacji
  • Macierz McKinsey, oceny atrakcyjności sektora i pozycji konkurencyjnej danej jednostki
  • 5 sił Portera, czyli konkurencja oraz szanse i zagrożenia
  • AFI Strategy Framework, rozwiązanie pakietowe dla firm: analiza, formułowanie strategii, wdrażanie

W poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej

  • Czynniki sukcesu startupów, founderzy oraz innowacje
  • Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

Sesja Q&A (pytania i odpowiedzi)

Cena

1200 zł netto ( 1476 zł brutto )

Lokalizacja

Wrocław

Termin

Nowy termin zostanie podany

 

Szkolenie w godzinach 9:00 – 16:30

 

Istnieje możliwość organizacji szkolenia zamkniętego na indywidualne zamówienie

Kontakt

Adrianna Sykucka

Koordynator kursu

  • +48 519 511 447
  • adrianna.sykucka@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Tomasz Jakubiak

  • +48 517 882 361
  • tomasz.jakubiak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane