Akademia Kompetencji Lean Leadera – EY Academy of Business

Akademia Kompetencji Lean Leadera

Codziennie w naszych organizacjach mierzymy się z różnorakimi sytuacjami w drodze do zaspokojenia oczekiwań naszych klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Skuteczność naszych decyzji, a następnie działań, zależy między innymi od tego, jak uporządkowane mamy nasze podejście do tematu zarządzania sobą w różnych sytuacjach i jak to podejście przekładamy na procesy współpracy z pracownikami bezpośrednimi oraz pośrednimi.

Proponowane podejście ze świadomym zintegrowanym przywództwem Lean (Lean Leadership) pozwala na pełne zrozumienie w pierwszej kolejności siebie, aby następnie przełożyć to na współpracowników. Zapewnia zrozumienie mechanizmów wpływających na pracę w kulturze nieobwiniania siebie nawzajem, ukierunkowanych na poszukiwanie rozwiązań i podejmowanie działań. W rezultacie rozpoczynamy niekończącą się podróż w kierunku ciągłego doskonalenia w atmosferze pobudzającej kreatywność osób, z którymi współpracujemy w naszych codziennych działaniach operacyjnych.

Do udziału w warsztacie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane tematyką wspierania zespołów i osiągania wymiernych korzyści biznesowych poprzez świadome łączenie twardych i miękkich kompetencji. Od pracowników operacyjnych, którzy chcą kierować zespołami, przez mistrzów, brygadzistów i kierowników chcących doskonalić swój warsztat pracy.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:

  • Doświadczą w praktycznych ćwiczeniach wpływu wartości, zasad, metod i narzędzi na kształtowanie kultury organizacji
  • Będą świadomi, co można zastosować w pracy indywidualnej i grupowej ze swoimi współpracownikami oraz jak można to zrobić
  • Poznają narzędzia, które pozwolą na zrobienie pierwszych kroków w celu usprawnienia współpracy i komunikacji w swoich środowiskach pracy

Warsztat: Ćwiczenia praktyczne zastosowania Lean Leadership

Zadawanie pytań i poszukiwanie rozwiązań pozwala na zmianę perspektywy i w formule warsztatów praktycznych będziemy zgłębiali poniższe zagadnienia:

  • Jak kultura organizacyjna i środowisko wpływa na nas, naszych współpracowników i procesy komunikacji i współpracy
  • Połączenie codziennej pracy przełożonego/lidera z wartościami, ludźmi i procesami
  • Jak zdefiniowanie roli i rozumienie przełożonego przekłada się na późniejsze procesy współpracy indywidualnej i zespołowej
  • Jak połączyć osiąganie twardych wyników biznesowych z miękkimi mechanizmami w pracy
  • Jak zastosować proponowane podejście w codziennych działaniach operacyjnych w swoich zespołach
  • Jak budować wyspecjalizowane zespoły współpracujące bez kultury obwiniania się, które wzajemnie współdziałają, gdy pojawiają się problemy
  • Jak prowadzić i wspierać w codziennych działaniach swoich współpracowników i aktywnie uczestniczyć w sytuacjach wymagających Twojego wsparcia
  • Co zrobić, gdy identyfikujemy problemy i kiedy warto zastosować metodologiczne podejście do rozwiązywania problemów
  • Dekalog odważnego przywództwa w ciągle zmieniającym się otoczeniu operacyjnym

Rafał Wojciech Bernatek - specjalizuje się w obszarach związanych z zarządzaniem operacyjnym, metodologicznym rozwiązywaniem problemów, ciągłym doskonaleniem, metodykami zwinnymi i zarządzaniem procesowym, przywództwem oraz coachingiem.

Akademia Kompetencji Lean Leadera

Codziennie w naszych organizacjach mierzymy się z różnorakimi sytuacjami w drodze do zaspokojenia oczekiwań naszych klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Skuteczność naszych decyzji, a następnie działań, zależy między innymi od tego, jak uporządkowane mamy nasze podejście do tematu zarządzania sobą w różnych sytuacjach i jak to podejście przekładamy na procesy współpracy z pracownikami bezpośrednimi oraz pośrednimi.

Proponowane podejście ze świadomym zintegrowanym przywództwem Lean (Lean Leadership) pozwala na pełne zrozumienie w pierwszej kolejności siebie, aby następnie przełożyć to na współpracowników. Zapewnia zrozumienie mechanizmów wpływających na pracę w kulturze nieobwiniania siebie nawzajem, ukierunkowanych na poszukiwanie rozwiązań i podejmowanie działań. W rezultacie rozpoczynamy niekończącą się podróż w kierunku ciągłego doskonalenia w atmosferze pobudzającej kreatywność osób, z którymi współpracujemy w naszych codziennych działaniach operacyjnych.

Dla kogo?

Do udziału w warsztacie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane tematyką wspierania zespołów i osiągania wymiernych korzyści biznesowych poprzez świadome łączenie twardych i miękkich kompetencji. Od pracowników operacyjnych, którzy chcą kierować zespołami, przez mistrzów, brygadzistów i kierowników chcących doskonalić swój warsztat pracy.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:

  • Doświadczą w praktycznych ćwiczeniach wpływu wartości, zasad, metod i narzędzi na kształtowanie kultury organizacji
  • Będą świadomi, co można zastosować w pracy indywidualnej i grupowej ze swoimi współpracownikami oraz jak można to zrobić
  • Poznają narzędzia, które pozwolą na zrobienie pierwszych kroków w celu usprawnienia współpracy i komunikacji w swoich środowiskach pracy
Program

Warsztat: Ćwiczenia praktyczne zastosowania Lean Leadership

Zadawanie pytań i poszukiwanie rozwiązań pozwala na zmianę perspektywy i w formule warsztatów praktycznych będziemy zgłębiali poniższe zagadnienia:

  • Jak kultura organizacyjna i środowisko wpływa na nas, naszych współpracowników i procesy komunikacji i współpracy
  • Połączenie codziennej pracy przełożonego/lidera z wartościami, ludźmi i procesami
  • Jak zdefiniowanie roli i rozumienie przełożonego przekłada się na późniejsze procesy współpracy indywidualnej i zespołowej
  • Jak połączyć osiąganie twardych wyników biznesowych z miękkimi mechanizmami w pracy
  • Jak zastosować proponowane podejście w codziennych działaniach operacyjnych w swoich zespołach
  • Jak budować wyspecjalizowane zespoły współpracujące bez kultury obwiniania się, które wzajemnie współdziałają, gdy pojawiają się problemy
  • Jak prowadzić i wspierać w codziennych działaniach swoich współpracowników i aktywnie uczestniczyć w sytuacjach wymagających Twojego wsparcia
  • Co zrobić, gdy identyfikujemy problemy i kiedy warto zastosować metodologiczne podejście do rozwiązywania problemów
  • Dekalog odważnego przywództwa w ciągle zmieniającym się otoczeniu operacyjnym

Lokalizacja

Ustalana indywidualnie

Termin

Szkolenie organizujemy wyłącznie na zamówienie w formie zamkniętej

 

Podany zakres możemy dostosować do potrzeb grupy

 

Aby uzyskać więcej szczegółów, skontaktuj się z koordynatorem szkolenia

Kontakt

Chcesz zorganizować to szkolenie dla swojego zespołu? Skontaktuj się:

Agata Puchalska

  • +48 572 002 621
  • agata.puchalska@pl.ey.com