Agnieszka Magusiak-Sajdak – EY Academy of Business

Agnieszka Magusiak-Sajdak

Moja życiowa misja to: wywierać pozytywny wpływ na życie ludzi oraz firm, odkrywać potencjał i inspirować do działania, wspierać w osiąganiu sukcesów i spełnienia.

Praktyk biznesu, coach, mentor. Współpracuje z EY Academy of Business od 2022 roku.

Absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu na kierunku Zarządzanie Biznesem. Nieustannie poszerza swoją wiedzę z zakresu zarządzania (DBA, Executive MBA, Akademia GPW Growth), doskonalenia procesów (Lean Six Sigma Black Belt, SFM Master Coach), coachingu oraz mentoringu (Business Coaching Diploma, Mentoring Diploma, certyfikowany coach Formuły Geniuszu® – Talenty).

Od 2001 roku związana z branżą motoryzacyjną. Posiada doświadczenie w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym. W ramach dotychczasowej kariery zawodowej pełniła strategiczne role w strukturach firmy: business ownera/członka projektów o zasięgu globalnym – uczestniczyła w przejęciach podmiotów, optymalizacji struktur organizacyjnych korporacji, transformacji procesów (w skali globalnej). Wcześniej jako Menedżer Działu Handlu i Marketingu kreowała politykę handlową podległej dywizji i zarządzała sprzedażą. Kompleksowo wspierała biznes w rozwoju, zapewniając stały wzrostów generowanych przez dywizję wyników.

Od 2022 roku prowadzi własną działalność gospodarczą w zakresie mentoringu i doradztwa, dzieląc się zdobytą wiedzą i doświadczeniem ze swoimi klientami. Jako coach wspiera rozwój osobisty swoich klientów.


 

Przykładowe zrealizowane projekty:

1. Uruchomienie działalności fabryki w Meksyku i rozpoczęcie produkcji seryjnej (projekt typu green-field). Opracowanie krótko i długoterminowych strategii oraz planów biznesowych. Stworzenie procedur i struktury organizacyjnej (działu handlu i marketingu, inżynieryjnego, jakości, zarządzania projektami, produkcji oraz zaopatrzenia). Uzyskanie certyfikacji IATF 16949/ISO 9001.

2. Transformacja kultury firmy zgodnie z filozofią Lean Management. Przeszkolenie pracowników i koordynacja projektów ciągłego doskonalenie procesów w celu zwiększenia efektywności działalności operacyjnej w zakładach w Polsce i w Meksyku.

3. Realizacja wielu inicjatyw strategicznych nastawionych na rozwój biznesu, w tym uczestnictwo w projektach akwizycyjnych w Europie, Azji i USA.

Szkolenia prowadzone w EY Academy of Business: