Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta – EY Academy of Business

Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

Dobre zarządzanie sprzedażą, marketingiem i obsługą klienta wymaga mierzenia działań i ich skuteczności we wszystkich tych obszarach. Na szkoleniu przedstawiamy najczęściej stosowane wskaźniki, a także metody kalkulacji ceny i zarządzania prowizjami.

Szkolenie jest częścią Akademii Controllingu.

Szkolenie polecamy szczególnie:

  • Pracownikom zajmującym się oceną skuteczności w działach sprzedażowych, marketingowych i obsługi klienta
  • Analitykom planującym sprzedaż w kanałach offline i online
  • Dyrektorom sprzedaży i marketingu
  • Osobom przygotowującym się do pracy w działach analiz sprzedażowych, controllingu

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • W jaki sposób planować koszt i rentowność działań performance marketingu?
  • W jaki sposób planować zapotrzebowanie na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego?
  • W jaki sposób planować sprzedaż sezonową?
  • Jakie są miary i wskaźniki w obszarach marketingu online, sprzedaży, obsługi klienta?
  • W jaki sposób kalkulować jednostkowy koszt pozyskania klienta lub sprzedaży usług?

to szkolenie jest dla Ciebie!

Po ukończeniu szkolenia:

  • Będziesz umiał przygotować budżet działań marketingowych w kanałach cyfrowych
  • Będziesz w stanie określić zapotrzebowanie na telemarketerów w oparciu o plan sprzedaży
  • Będziesz umiał skalkulować cenę sprzedaży
  • Będziesz wiedział, jak przygotować system premiowy dla sprzedawców
  • Nauczysz się planować sprzedaż sezonową
  1. Controlling działań sprzedażowych, marketingu i obsługi klienta – funkcja i zadania
  2. Ocena skuteczności działań performance marketingu w poszczególnych kanałach cyfrowych – wskaźniki i miary (finansowe i operacyjne)
  3. Przygotowanie budżetu na działania marketingowe w podziale na kanały cyfrowe
  4. Ocena skuteczności działań komunikacyjnych i PR.
  5. Podstawowe miary i wskaźniki oceny skuteczności działań sprzedażowych w kanale offline i online
  6. Planowanie zapotrzebowania na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego
  7. Główne miary i wskaźniki obsługi klienta
  8. Model rozliczania efektywności działania call center – kalkulacja kosztu pozyskania klienta i sprzedaży usługi
  9. Metody kalkulacji ceny sprzedaży usługi lub produktu
  10. Zasady i metody budowania prowizji dla handlowców
  11. Planowanie sprzedaży sezonowej

Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

Cena

2650 zł netto ( 3260 zł brutto )

Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

Dobre zarządzanie sprzedażą, marketingiem i obsługą klienta wymaga mierzenia działań i ich skuteczności we wszystkich tych obszarach. Na szkoleniu przedstawiamy najczęściej stosowane wskaźniki, a także metody kalkulacji ceny i zarządzania prowizjami.

Szkolenie jest częścią Akademii Controllingu.

Dla kogo?

Szkolenie polecamy szczególnie:

  • Pracownikom zajmującym się oceną skuteczności w działach sprzedażowych, marketingowych i obsługi klienta
  • Analitykom planującym sprzedaż w kanałach offline i online
  • Dyrektorom sprzedaży i marketingu
  • Osobom przygotowującym się do pracy w działach analiz sprzedażowych, controllingu
Cele i korzyści

Jeśli chcesz dowiedzieć się:

  • W jaki sposób planować koszt i rentowność działań performance marketingu?
  • W jaki sposób planować zapotrzebowanie na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego?
  • W jaki sposób planować sprzedaż sezonową?
  • Jakie są miary i wskaźniki w obszarach marketingu online, sprzedaży, obsługi klienta?
  • W jaki sposób kalkulować jednostkowy koszt pozyskania klienta lub sprzedaży usług?

to szkolenie jest dla Ciebie!

Po ukończeniu szkolenia:

  • Będziesz umiał przygotować budżet działań marketingowych w kanałach cyfrowych
  • Będziesz w stanie określić zapotrzebowanie na telemarketerów w oparciu o plan sprzedaży
  • Będziesz umiał skalkulować cenę sprzedaży
  • Będziesz wiedział, jak przygotować system premiowy dla sprzedawców
  • Nauczysz się planować sprzedaż sezonową
Program
  1. Controlling działań sprzedażowych, marketingu i obsługi klienta – funkcja i zadania
  2. Ocena skuteczności działań performance marketingu w poszczególnych kanałach cyfrowych – wskaźniki i miary (finansowe i operacyjne)
  3. Przygotowanie budżetu na działania marketingowe w podziale na kanały cyfrowe
  4. Ocena skuteczności działań komunikacyjnych i PR.
  5. Podstawowe miary i wskaźniki oceny skuteczności działań sprzedażowych w kanale offline i online
  6. Planowanie zapotrzebowania na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego
  7. Główne miary i wskaźniki obsługi klienta
  8. Model rozliczania efektywności działania call center – kalkulacja kosztu pozyskania klienta i sprzedaży usługi
  9. Metody kalkulacji ceny sprzedaży usługi lub produktu
  10. Zasady i metody budowania prowizji dla handlowców
  11. Planowanie sprzedaży sezonowej

Cena

2650 zł netto ( 3260 zł brutto )

298 zł netto ( 3260 zł brutto ) - dostęp do nagrania szkolenia (2 dni)

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

14-15 października 2024

13-14 lutego 2025

 

Możliwość organizacji szkolenia zamkniętego

Kontakt

Katarzyna Wielgat

Koordynator kursu

  • +48 573 005 707
  • katarzyna.wielgat@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane