Centrum usług wspólnych w dążeniu do doskonałości – EY Academy of Business

Centrum usług wspólnych w dążeniu do doskonałości

Nagranie

Centrum usług wspólnych w dążeniu do doskonałości

Coraz częściej Centra Usług Wspólnych przekształcają się w Centra Doskonałości (Center of Excellence) stając się partnerem strategicznym w działalności biznesowej organizacji. Co to oznacza dla przyszłości tych organizacji? Jakie są kierunki zmian i jak wprowadzić je w życie? Zarejestruj się na nasz bezpłatny webinar i powiększ swoją wiedzę.

Zapoznaj się z agendą spotkania:

  • Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia centrum usług wspólnych
  • Spójna kultura korporacyjna usług biznesowych czyli wyzwania na poziomie wspólnych wartości
  • Ludzie – nasz największy kapitał

W trakcie spotkania poznasz odpowiedzi na pytania:

  • Czy centrum usług wspólnych może być partnerem w biznesie?
  • Elastyczność i zdolność adaptacji  – jak zadbać o potrzeby biznesu?
  • Dostarczanie wartości dla klientów – jak pogodzić potrzeby Klienta z założeniami dotyczącymi spójności i jednolitych zasad obsługi wszystkich podmiotów?

Prowadząca:

Joanna Rapanicz – Jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych
z obszaru finansowo – księgowego, a w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji
z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu
i skutecznej komunikacji, które z powodzeniem realizują cele organizacji. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami organizacyjnymi oraz praktyczne umiejętności
w dziedzinie zarządzania zespołami.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych szkoleń dla SSC? Kliknij tutaj i sprawdź naszą ofertę.

Masz pytania? Skontaktuj się z:
Rafał Rybarczyk | +48 573 005 720 | rafal.rybarczyk@pl.ey.com

Wszystkie bezpłatne webinary dostępne na tej stronie są częścią kampanii marketingowej prowadzonej przez spółki EY Polska. Udział w webinarze oznacza wyrażenie zgody marketingowej podczas rejestracji na webinar. Dostępne bezpłatne webinary nie powstałyby, gdyby spółki EY Polska nie prowadziły kampanii marketingowej we wskazanej formie.
Powiązane wpisy
Współpraca międzypokoleniowa w zespole prawnym – hit czy mit?

Na rynku zawodowym spotykają się dzisiaj aż cztery pokolenia prawników charakteryzujące się różny...

X edycja Akademii HR Business Partnera

Skuteczny HR Business Partner to osoba potrafiąca skupić się na celach i rezultatach biznesowych,...