Planowanie procesu rekrutacji. Employer Branding – EY Academy of Business

Planowanie procesu rekrutacji. Employer Branding

Szkolenie wprowadza do tematu rekrutacji i wykorzystania Employer Branding w tym procesie. Dobre przygotowanie profilu kandydata, skuteczne dotarcie do potencjalnych pracowników i zainteresowanie ich ofertą – ta wiedza przyda się każdemu rekruterowi.

Szkolenie jest częścią Akademii Rekrutacji.

Szkolenie kierujemy do specjalistów HR oraz menedżerów, którzy na co dzień zajmują się procesem rekrutacji.

Cele szkolenia:

  • Poszerzenie wiedzy z zakresu tworzenia profilu kandydata i współczesnych sposobów pozyskiwania kandydatów
  • Rozwijanie umiejętności odpowiedniego komunikowania się z kandydatami na etapie zainteresowania ofertą i wstępnej selekcji
  • Poznanie możliwości wykorzystania nowoczesnych narzędzi rekrutacji
  • Poszerzenie wiedzy na temat roli Employer Branding w procesie rekrutacyjnym

Etapy procesu rekrutacyjnego

  • Cele stawiane rekrutacji
  • Etapy procesu
  • Zabezpieczanie niezbędnych zasobów
  • Kontraktowanie procesu z klientem wewnętrznym

Tworzenie profilu kandydata

  • Kwalifikacje, uprawnienia i kompetencje w profilu poszukiwanego kandydata
  • Informacje stanowiskowe brane pod uwagę przy tworzeniu profilu kandydata
  • Personalizacja kandydatów – Model 5P
  • Sporządzenie formularza profilu stanowiska

Pozyskiwanie kandydatów

  • Wyzwania rekrutacyjne a dzisiejszy rynek pracy
  • Różnice pokoleniowe i dostosowanie komunikacji do różnych grup odbiorców
  • Model AIDA w komunikacji z kandydatami

Źródła pozyskiwania kandydatów

  • Tradycyjne i nowoczesne kanały dotarcia do kandydatów
  • Direct Search a Head Hunting
  • Ćwiczenia z zakresu korzystania z social media w rekrutacji (GL, LI)
  • Budowanie zaangażowania kandydatów
  • Dobór źródeł pozyskiwani kandydatów w zależności od branży i poziomu stanowiska
  • Viral recruiting, guerilla recruiting, Scouting, Gamification – wykorzystanie nowoczesnych narzędzi rekrutacji w zależności od branży

Budowa komunikacji z kandydatem – jak zainteresować kandydata ofertą

  • Budowa komunikacji z kandydatami– ćwiczenia praktyczne

Employer branding w procesie rekrutacyjnym

  • Umiejętności osoby rekrutującej wizytówką firmy
  • Zarządzanie bazą kandydatów
  • Budowanie relacji i motywacji kandydatów – zapoczątkowanie procesu onboarding podczas pierwszego kontaktu z kandydatem
  • Informacja zwrotna – cele i struktura

Selekcja wstępna

  • Pierwsza selekcja CV – zasady selekcji aplikacji
  • Rozmowa telefoniczna
  • Sprawdzenie referencji i przegląd dokumentów

Metodologia prowadzenia warsztatu: wykład, przykłady kampanii Employer Brandingowych, wypracowywanie w małych grupach etapów prowadzenia procesu, kontraktowania procesu rekrutacji, budowania profilu kandydata, oraz strategii pozyskiwania kandydata, symulacje rozmów dotyczące prowadzenia wywiadu telefonicznego, ćwiczenie dotyczące selekcji aplikacji.

Agnieszka Krukowska - posiada doświadczenie w opracowywaniu metod weryfikacji kompetencji oraz prowadzeniu analiz potencjału w procesach rekrutacji i rozwoju zawodowym. Współprojektowała modele kompetencyjne oraz narzędzia rozwoju kompetencji.

Anetta Krukowska - od 1998 roku pracuje jako trenerka, konsultantka i coach w zakresie rekrutacji, szkoleń, ocen kompetencji, diagnozy organizacyjnej oraz interwencji w trudnych sytuacjach zespołowych. Od 2016 roku jest propagatorką nowego nurtu - wellness w biznesie.

Planowanie procesu rekrutacji. Employer Branding

Cena

1850 zł netto ( 2276 zł brutto )

Planowanie procesu rekrutacji. Employer Branding

Szkolenie wprowadza do tematu rekrutacji i wykorzystania Employer Branding w tym procesie. Dobre przygotowanie profilu kandydata, skuteczne dotarcie do potencjalnych pracowników i zainteresowanie ich ofertą – ta wiedza przyda się każdemu rekruterowi.

Szkolenie jest częścią Akademii Rekrutacji.

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do specjalistów HR oraz menedżerów, którzy na co dzień zajmują się procesem rekrutacji.

Cele i korzyści

Cele szkolenia:

  • Poszerzenie wiedzy z zakresu tworzenia profilu kandydata i współczesnych sposobów pozyskiwania kandydatów
  • Rozwijanie umiejętności odpowiedniego komunikowania się z kandydatami na etapie zainteresowania ofertą i wstępnej selekcji
  • Poznanie możliwości wykorzystania nowoczesnych narzędzi rekrutacji
  • Poszerzenie wiedzy na temat roli Employer Branding w procesie rekrutacyjnym
Program

Etapy procesu rekrutacyjnego

  • Cele stawiane rekrutacji
  • Etapy procesu
  • Zabezpieczanie niezbędnych zasobów
  • Kontraktowanie procesu z klientem wewnętrznym

Tworzenie profilu kandydata

  • Kwalifikacje, uprawnienia i kompetencje w profilu poszukiwanego kandydata
  • Informacje stanowiskowe brane pod uwagę przy tworzeniu profilu kandydata
  • Personalizacja kandydatów – Model 5P
  • Sporządzenie formularza profilu stanowiska

Pozyskiwanie kandydatów

  • Wyzwania rekrutacyjne a dzisiejszy rynek pracy
  • Różnice pokoleniowe i dostosowanie komunikacji do różnych grup odbiorców
  • Model AIDA w komunikacji z kandydatami

Źródła pozyskiwania kandydatów

  • Tradycyjne i nowoczesne kanały dotarcia do kandydatów
  • Direct Search a Head Hunting
  • Ćwiczenia z zakresu korzystania z social media w rekrutacji (GL, LI)
  • Budowanie zaangażowania kandydatów
  • Dobór źródeł pozyskiwani kandydatów w zależności od branży i poziomu stanowiska
  • Viral recruiting, guerilla recruiting, Scouting, Gamification – wykorzystanie nowoczesnych narzędzi rekrutacji w zależności od branży

Budowa komunikacji z kandydatem – jak zainteresować kandydata ofertą

  • Budowa komunikacji z kandydatami– ćwiczenia praktyczne

Employer branding w procesie rekrutacyjnym

  • Umiejętności osoby rekrutującej wizytówką firmy
  • Zarządzanie bazą kandydatów
  • Budowanie relacji i motywacji kandydatów – zapoczątkowanie procesu onboarding podczas pierwszego kontaktu z kandydatem
  • Informacja zwrotna – cele i struktura

Selekcja wstępna

  • Pierwsza selekcja CV – zasady selekcji aplikacji
  • Rozmowa telefoniczna
  • Sprawdzenie referencji i przegląd dokumentów

Metodologia prowadzenia warsztatu: wykład, przykłady kampanii Employer Brandingowych, wypracowywanie w małych grupach etapów prowadzenia procesu, kontraktowania procesu rekrutacji, budowania profilu kandydata, oraz strategii pozyskiwania kandydata, symulacje rozmów dotyczące prowadzenia wywiadu telefonicznego, ćwiczenie dotyczące selekcji aplikacji.

Cena

1850 zł netto ( 2276 zł brutto )

Lokalizacja

Online Live

Termin

5-6 września 2024

 

Szkolenie w godzinach 9:00 – 15:30

Kontakt

Viktoriya Karpenko

Koordynator kursu

  • +48 572 002 607
  • Viktoriya.Karpenko@pl.ey.com