Tomasz Bagiński – EY Academy of Business

Tomasz Bagiński

Wieloletni praktyk zarządzania, współpracuje z EY Academy of Business od 2004 roku

Jako trener biznesu łączy sprawdzone umiejętności trenerskie, konsultingowe i mediacyjne z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, zdobytym podczas współpracy z firmami z różnych branż.

Jest trenerem, konsultantem, executive coachem, mediatorem i autorem modelu rozmów 1:1, który poprzez empatyczną komunikację oraz skuteczne, celowe i sprawdzone narzędzia wnosi nową jakość do biznesu. Wspiera członków zarządów, dyrektorów, właścicieli firm oraz HR Business Partnerów, a także zespoły i całe organizacje tworząc kompleksowe rozwiązania, które realizują twarde cele biznesowe i jednocześnie odpowiadają na zdiagnozowane potrzeby ludzi w organizacji. Pracuje w oparciu o unikatowe na rynku połączenie modelu Porozumienia Bez Przemocy (NVC), Teorii Ograniczeń (TOC) i metody Kręgów Naprawczych, których jako jedyny trener w Polsce ukończył 3 treningi FP (facilitator practice) prowadzone bezpośrednio przez twórcę metody – Dominika Bartera.

Z wykształcenia jest psychologiem, dlatego też może korzystać z zaawansowanych narzędzi i testów psychometrycznych. Posiada certyfikat konsultanta Extended Disc (advanced) – profesjonalnego narzędzia diagnozującego organizacje, zespoły oraz indywidualny potencjał pracowników. Specjalizuje się w kompetencjach liderskich i managerskich (zarządzanie zespołem, zmianą, konfliktem, zadaniami). Systemowo usprawnia procesy i działania komunikacyjne.

Prowadzi indywidualne konsultacje, doradztwo a także procesy rozwojowe dla managerów w oparciu o swój autorski model rozmów jeden na jeden. Jest praktykiem i pragmatykiem biznesu, zwolennikiem narzędziowego, maksymalnie prostego i użytecznego podejścia do wyzwań współczesnych firm i organizacji.


 

Przykładowe projekty:

1. Coaching Rady Nadzorczej Decathlon sp. z o.o.

2. Program zarządzania konfliktem dla mBank SA.

3. Program rozwoju kompetencji liderskich oraz efektywności dla IKEA.

4. Program menedżerski z zakresu zarządzania zespołem dla Dentons Warsaw.

5. Rozwój strategii restrukturyzacji Departamentu Usług Operacyjnych dla CommerzBank.

Co mówią uczestnicy szkoleń?