Dagmara Kanik – EY Academy of Business

Dagmara Kanik

Specjalizuje się w projektach z zakresu rozwoju umiejętności przywódczych, menedżerskich, zarządzania zmianą, zarządzania konfliktem, komunikacji, wykorzystania narzędzi coachingowych w zarządzaniu i procesach rozwoju zespołów metodami team coachingowymi.

Od 2002 r. wspiera liderów i firmy w procesach rozwojowych i interwencyjnych. Prowadzi szkolenia grupowe i indywidualne, coachingi, procesy rozwoju zespołów (team coachingi), konsultacje i superwizje. Jest zwolenniczką systemowego podejścia do zmian i łączenia różnych metodologii w realizacji celów biznesowych i rozwojowych klientów. Spędziła ponad 10 000 godzin, wspierając liderów i ich zespoły w realnych wyzwaniach biznesowych.

Absolwentka psychologii zarządzania i innowacji na Uniwersytecie Jagiellońskim i licznych programów rozwojowych z zakresu metod rozwojowej i interwencyjnej pracy z grupami akredytowanych między innymi przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne i ICF. Specjalizuje się w projektach z zakresu rozwoju umiejętności przywódczych, menedżerskich, zarządzania konfliktem i komunikacji w „trudnych sytuacjach”. Posiada bogate doświadczenie w pracy szerokim spektrum narzędzi edukacyjnych rozwojowych – prowadzi superwizje dla trenerów i coachów.

Klienci cenią ją za bardzo otwarte konfrontowanie ich z obszarami rozwojowymi i skupienie na praktycznych aspektach programów rozwojowych.


 

Przykładowe projekty:

1. Realizacja indywidualnych procesów wsparcia liderów mierzących się z trudnymi wyzwaniami menedżerskimi (konsultacje, coaching, mentoring) (Toyota, Polpharma, Colian, Amica SA, Allen&Overy, Dachser, Pivotal, Savills, Vetoquinol Biowet, Statoil, Ghelamco, Polska Grupa Materiałów Budowlanych, Profarm, NHOOD, Ministerstwo Finansów).

2. Stworzenie i realizacja grupowych projektów rozwojowych dla kadry zarządzającej z zakresu komunikacji menedżerskiej, komunikacji w konflikcie, rozwiązywania „trudnych sytuacji menedżerskich”: ( Toyota, Amica SA, LPP SA, Nationale Nederlanden, Carlsberg, Żywiec Zdrój S. A., Colian, Zbyszko Company Sp. z o.o. , IBM, Budimex SA, Ghelamco, Pandora, Gothaer, Mercer, Savills, ArjoHuntleigh, Ahold Polska, Top Market, Polska Grupa Materiałów Budowlanych Ericpol Telecom, Polkomtel S.A., Scanmed, LUQAM Quality Service Group, Bluerank, Duni EFF, Laboratoires Expanscience, Sandvik Mining and Construction, Bluerank, Duni EFF, Instytut Adama Mickiewicza, Instytut Austriacki, Stowarzyszenie Wiosna, Instytut Adama Mickiewicza, Instytut Austriacki, Konfederacja Lewiatan).

3. Przygotowanie i realizacja projektów usprawniających współpracę i komunikację w wybranych zespołach lub między działami i zespołami funkcjonalnymi (procesy teamcoachingowe): (np. Nationale Nederlanden, Colian, Zbyszko Company, Ghelamco, Savills, Top Market, Collins Aerospace, Kaczmarski Group, Polpharma).

4. Stworzenie i realizacja programów rozwojowych z zakresu psychologii biznesu dla studentów uczelni wyższych (Uniwersytet Jagielloński, Wyższa Szkoła Europejska im Tischnera w Krakowie, Uniwersytet Śląski, Collegium Civitas, SWPS w Warszawie, Akademia Leona Koźmińskiego.